Tuesday, March 22, 2011

siot cuak tahap mati =='


esok lak keluar result..seriuss, babun cuakk
aku bukan lar pelajar yang bijak serba-serbi
apatah lagi genius
aku budak yang kena berusaha untuk berjaya
aku ingat lagi tyme spm tu,satu subjek je yang aku memang da putus asa
jenoh la member-member aku pujuk suruh baca buku
BIOLOGY : [
orang kata senang??
satu-satunya subjek yang aku putus asa nak baca
lastly aku baca gak..( thanx baby bell )
sape taknak cemerlang weyy
actually, akupon tatau nak target berapa
sebab aku budak yang lemah akademik
budak ICU , budak MENGGILAP MUTIARA , whatever lagi la
banyak sangat

*****************

terima kasih kat

cikgu anis - physics
cikgu marlina - kimia
cikgu rosila - math mode
ust. tolhah - add math
cikgu ruwaidah - b.m
cikgu azarina - sejarah
ustzh. khadijah - pendidikan agama islam
cikgu siti rohani - biology
teacher aida - b.i
and semua yang mengajar aku
and warga o610 yang tolong aku
warga mentor juga

***************

officially
saya Siti Hawa bt Abu Bakar ingin mintak maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki
kalau ada buat salah silap
doakanlah saya jikalau tidak berjaya spm,di masa akan datang saya akan berjaya
orang kata, ada orang tak berjaya di spm,tapi di U dia berjaya

YA ALLAH,ampunkanlah dosa-dosaku dan jikalau ini yang terbaik untukku, berilah aku hikmah yang terbaik di masa akan datang..kau berikanlah aku kejayaan dunia dan akhirat
berikanlah kejayaan kepada semua rakan-rakanku 0610

* cuak gila siot ==' *



p/s : jangan tanya result aku..aku maybe off sementara dari dunia fb dan blog
jangan call aku jugak..cuak tahap mati



6 comments: