Friday, March 18, 2011

eye bag macam panda

nak hadiahkan anum
aku siapkan semalam sampai pukul 4 pagi
eye bag aku ta payah cerita lar
cantek sungguh cam baby panda yang baru lahir kat AS yang masuk berita baru-baru nie
hahaha
tetiba aku rsa nak buat bisnes lak dengan benda nie
mana tau dapat duit
best kot
haaha $.$
memang extraordinary ar aku hari nie sebab semalam tidor lambat gile babeng
hahahaha

************

12.3o tengah hari
baru bukak mata tak sempat dhuha
subuh apetah lagi
qadhak aku ha : (


2.30 petang
layan korea layan adek aku
yang nie selamat zohor aku

4.30 petang
ingat nak merempit pergi rumah arra
tapi mendung cam nak hujan
cancel ar ( rumah arra ade makan-makan )
selamt 'asar aku tertidur tunggu mendung blahh

8.15 malam
baru bangun nyaris-nyaris maghrib aku
thanx kat pachii an kejutkan aku dengan bunyi deringan telefon
lagu lee seunggi ( losing my mind ) kejotkan aku
pachii an marah-marah
" ape anak dara tidur waktu maghrib tak baik lar "
suara aku garau cover-cover nak cakap ngan dia

until now
da selamat semuanya
hahaha
tulis blog tgok fb
jap lagi korea-ing balik

****************


baru nie la hai hasil aku ( handmade nie )
yang putih tu aku punya,yang pink anumnyer
ingat nak sama ngan anum tapi yang putih tader size dia
cam gila pon ade gak
hahaha
aku nak jahit balik nie tapi tader kain yang sesuai untuk baju anum nie tergendala la juga
aku ingat nak jual tau
tapi aku rasa aku nak improve skill jahit aku dulu
aku nak buat untuk diri sendiri dulu or buat untuk family aku dulu
hahahah
da siap aku snap picture nanti aku wat entry kat blog
hehehe
aku pakai baju nie ngan anum nanti ( tak sabar )

* eye bag panda da mata aku nie *

p/s : nanti kalau aku rasa da tiba masa aku nak jual aku inform kay?
aku harap anum suka hadiah nie da 2 hari aku try siapkan : )
pedih mata nak masukkan benang dalam lubang jarum
aku da paham perasaan tukang jahit :D

No comments:

Post a Comment