Monday, March 28, 2011

abang yan punya kenduri kahwin

hehehe.. kitorang pergi semalam
( sori la yer baru post hari nie )
aku ngan ara merempit lar pergi Dewan Dato' Hormat
pergi kenduri abang yan
family yan ni bugis sikit ( eh banyak jugak ^^ )
yan kate warna silver melambangkan keberanian ( betul ke yan ?)
so pergi merempit then aku tukar selipar aku ke wedges..
ara pembonceng aku tukang bawak
family yan nie buat kenduri kahwin abang dia agak besar-besaran lar..bagi aku



cantik gak pelamin abang yan
aku kalau kahwin nikah je kat masjid , for sure warna putih..
( tak malu belom abis belaja da pikir nak kahwin )
da lar kenduri abang yang ni pakai honorific language dia la bagai..
nenda,anakanda,bonda and etc..
bugis sungguh..hahahah



ketidakmaluan kami bergambar dengan abang yan tyme abang yan makan beradab
aku nampak seekor kot ayam macam ayam turkey kat dalam tv tu cara dia serve sama la macam kat pinggan abang yan
nampak sungguh enak apabila masuk perut aku..
( tapi nanti kena exercise gamaknye nak maintain kurus )
hahhaha


lagi kes tak malu kitorang
bergambar berlatarbelakangkan pelamin abang yan
siap yan duduk..aku ngan bunga..ara berbaju biru yer..hahaha



ngada-ngada nak pakai kipas pengapit tu ha
fyi , aku pernah jadi pengapit tau tyme acik aku kahwin..
seriuss...
bestnyer jadi pengapit sebab nanti boley makan kat meja beradab tu..
hahahah
berbulu-bulu gatal hidung aku..hahahah..
pastu kitorang merempit balik rumah..hahah..aku cabut balik wedges aku..
hahha tak sangka aku sama tinggi dengan ara..tapi bawah sikit dari yan.. : D

* aku tinggi sama ngan ara tyme pergi kenduri abang yan *

p/s : yan nampak cun + slim..hahahah



1 comment: