Saturday, March 26, 2011

semangat tinggi shopping


okey..hari nie aku pergi Nilai 3
aku nie tangkap muat je duduk dalam bas tu
hahahah..ikot makcik-makcik kampung aku
sebenarnya aku tension sikit naik bas ngan diorang
almaklumla..name pon mak cik-makcik, apelagi macam rombongan cik kiah tu ha
punya la kepoh ditambah lagi bising
untuk mengelak bengang dan marah,
aku pasang mp3 aku dengan gedabak headphone aku tu
dengan niat nak perli ( main-main je kay? )
aku terlena lar juga otw nak pergi tu
bangun-bangun dah sampai
aku wajib tidur dalam mana-mana kenderaan pon..hahah



aku nie first tyme pergi nilai
so tyme mula-mula sampai berkobar la jugak semangat nak jalan tu
lama-lama penat dah melekat kat kaki aku...
memang penat..hahahh
selalu dok tadah telinga orang sok sek bercerita
ha..kali ni aku rasa sendiri
rasa PENAT..
nilai ni punya la panas macam kat padang pasir ( aku rasa pdg pasir panas kot )
jalan la ngan mak aku..gila banyak barang aku beli
banyak la juga keluar fulusnya
badan aku da berat sebelah
( kiri kanan? kalau kanan banyak pahala ^^ )
gila penat syiall



ha.. tengok muka kepenatan aku ngan mak aku..
muka aku berminyak gila
siot je..takley cover cun
hari nie jer aku rembat
selendang 4
sepasang kain baju kurung
1 cadar katil
2 short
banyak pin tudung ( konsi ngan mak aku )
1 kemeja
air jambu + asam dah 3 cawan masuk perut



ha nie muka penat mak aku and aku..sorie gigi nampak sangat besar =='
hahahah
lantak lar
nasib baik aku pergi sana pakai tudung bawal
kalau selendang susah nak cover cun
banyak gak aku beli barang
gugur rambut la bapak aku

* seronok kalau ada RM1 juta *

p/s : buat sape yang nak pergi jangan pakai selipar leper nanti lagi penat,
kalau boleh jangan bawak budak kecik sebab kat situ panas
belilah troli sendiri..hahaha
aku rasa nilai nie kena buat 1 peluang pekerjaan lagi kat situ
tukang angkat barang!!



No comments:

Post a Comment