Friday, March 11, 2011

emotional banyak !!

benda yang aku paling panas bergendang di corong dua-dua telinga aku ialah tatkala aku dengar orang panggil nama aku...
aku sensitif woo..
well fyi, my name is HAWA
so entry hari nie aku nak citer ialah HAWA
* kalau tak paham tak tau lar *
aku memang bengkek kalau tengok berita kat kaca televisyen pasal HAWA
dekat dada akhbar ke
tak kisah la 360 , bersamamu , 999
pantang aku dengar pasal perempuan beranak,perempuan mengandung
perempuan = HAWA = wanita
tak malu ke?
behave la diri sendiri even ikut nafsu pon
bajet aku batak ngan pakwe = boyfriend korang
sendiri mahu ingat lar jaga diri sendiri
yang couple pon , ingat betol-betol ke korang kahwin ngan boyfie korang tu
aku senang je cakap

"kalau couple , boleh clash
kalau tunang , boley putus
kalau kahwin , boleh cerai "

* sowie aku emo banyak *
satu lagi aku pernah wat entry pasal couple gak
aku dapat quotes

" orang yang kapel nie tak dapat kasih sayang family diorang sebab tu diorang cari kasih sayang kat orang lain "

aku fikir la kan , logik akal lar,
underwear aku pon bapak aku beli lagi
lain la kalau boyfie aku yang beli underwear
* aku tader mata ayaq kay *
aku tak batak pon nak couple nie
( ingat aku nak sangat balak ko , haktuiihh )
da couple tak tahu ke ader orang ketiga
orang ketiga = syaitan
dok lar bisik-bisik kata telinga hang pa

" zina tu best nanti dapat anak, korang bela anak korang nanti mesti lahir naluri keibuan "
* jangan seram kay ? *

naluri keibuan haktuuiihh
yang pergi buang baby tu pehal
tak pasal dari zina tu keluar ar anak luar nikah ( son of wedlock )
apa salah budak baby tu nak kena gugur lar
korang tak pikir kesan korang buat zina
tak kisah lar hang pa pakai protection ke hape ( kondom )


CUBA KALAU TAK BUAT
habis cerita
( pikir masak-masak sampai rentung )

* saya tak nak balak awak lar , fyi , saya da cakap we're just friends *
( tak kan tak paham, nak kena cakap keling? )


p/s : aku emo sikit tak jugak banyak ar tu

No comments:

Post a Comment