Sunday, March 20, 2011

nak kencing pon susah

nak dijadikan cerita,hari nie family aku pergi kenduri
alang-alang terlajak ke sabak bernam
terlajak terus pergi Kampung Gajah,Perak
family aku ada kebun kat situ
datang jenguk-jenguk je
dengan nawaitu nanti bila ada buah-buahnya yang bapak aku tanam boleh la generasi adik-beradik aku usahakan lagi kebun tu dengan lebih gigih
so kitorang pon gerak pergi sana
aku da berapa round tidur dalam kereta
da habis tengok kebun , rancangnya nak pergi makan
sedap kot makan panas-panas
hujan sungguh kot tadi , meroyan hujannya

*******************

tiba-tiba

ib : abah berhenti eh,ib nak kencing
abah : kay,kay ( berenti kat shell )
ib : toiletnya kunci ( masuk balik kereta )
abah : ha dah,, kali nie kat petronas lak
ib : toilet lelaki tader, toilet pempuan je,,,toilet lelaki kat sana.. nak payung!!
abah : pergi je masuk je toilet pompuan pon..hujan nie masok je ( bapak aku start bengang )
ib : nak payung!! nanti ib jalan pergi sana ( malu sebab ade pompuan gak masuk toilet pompuan tu )
abah : masuk je lar, nanti pakai payung basah kereta ( aku nagn mama da gelak cam evil)
ib : malu lar nie toilet pompuan ( ade cina laki sorang tercari-cari toilet gak )
abah : masuk je lar ( bapak aku da start bengang )
ib : hishh ( muka bengang gak )
abah : heheh ( lebey kurang aku ngan mama gelak cam evil tapi cover )
ib : hee malu je ( muka cam asam dipenyet-penyet )

*******************
pastu kitorang pon pergi lar makan
tapi gelak tu tak abes lagi
tyme makan pun tercerita-cerita gak benda tu
hahahah PETRONAS KG. GAJAH tul lar
tyme hujan meroyan la toilet laki jauh cam siot
da habis makan otw nak balik
singgah makan durian kat tepi jalan
sedap wooo..okay nie iklan komersial untuk penggemar durian
tengah musim gamaknye
untuk tanak bagi bau durian semerbak kat dalam kereta ,
tepaksa lar beli tupperware,
2 biji je kot kitorang makan kat situ,then balik!!
sedap!!
hhahaha
papehal pon highlight cerita untuk blog aku hari nie pasal adek aku
lawak aku + gelak cam evil aku tengok muka ib terkulat-kulat masuk toilet pompuan tu
hahahah
tak ley blah tol
baru balik ni ha aku teros update blog

* kerja aku tidur je dalam kereta *

p/s : aku tido berapa round eh? ada 7 kot... heheeh

No comments:

Post a Comment