Tuesday, March 1, 2011

home sweet home

bosan yang terlampau,so akupon pergi la snap picture
rumah aku,tangan seni aku pon meng'click' kamera aku,kamera biasa jer
along balik nanti baru la dapat pinjam kamera DSLR..tengok lar rumah indah aku


nie padang sebelah rumah aku,setiap pagi aku joging kat sini (auta je)
nie padang sekolah bapak aku (bukan bapak aku punya sekolah kay?)



ha... nie pokok jagung,anda tahu?
kalau tak tahu,search la kat encek google o_0
setiap petang aku siram pokok jagung nie,kalau dapat hasil,
mau sebulan family aku kembong perut makan jagung je


nie gambar sebelah jer dengan tempat tanam pokok jagung

pelam yang aku tunggu nak jatuh
sedap,,sedap,sedap


rumah aku nie banyak juga lar tumbuhan hijau
cam hutan pon ader..hahah
saper yang pernah datang rumah aku memang akan cakap rumah aku macam hutan Amazon

nie dari pandangan depan rumah aku lar..
time nie nampak cam kosong,biasanya ade kereta avanza tersadai kat sini

lastly,nie artwork adek aku ibrahim and abangnya adam
* ye syabas beta!! *
ni singkatan nama family aku
Sarah.Ibrahim.Hawa.Adam.Rohani.Abu.
rumah nie sebenarnya kuaters guru,tapi ada safety tau,aku ada pak guard..hehehhe
rumah aku tak sebesar rumah anda-anda di luar sana
tak besar,sempit,tak cantik
tapi best dok sini,tenang..

p/s : paling benci kalau daun pokok jambu jatuh,penat nak sapu :(

No comments:

Post a Comment