Saturday, April 23, 2011

zaman sekolah dahulu kala

sekolah dulu-dulu
atau lebih tepat mengaji..
aku rasa sesiapa yang budak asrama mostly akan jadi macam ni
except budak-budak yang bijak lestari,tak macam aku
yang sentiasa berkelakuan ceria dan hyperactive(aku rasa?)


bukan masa yang tepat kay?
ikut masing-masing punya sekolah

***************

asal cikgu takde?
semua tidur..biasa la tu
waktu awal nampak semangatnya
tapi aku takkk...
aku ada morning sleepy..aku rasa im always sleepy

motto aku untuk tidur ialah tidur itu ibadah

HAHAHA
sampai la nie
tidur itu menyeronokkan
tyme sekolah dulu aku selalu senyum
:) :D

* tidur itu ibadah *

p/s : aku masih sakit syabas..so rasa tak larat nak taip
sorry la yer..few days more i'll be okay
sapa rasa betul,entry kali nie sila,jangan segan silu like dan comment
be my pleasure :)


No comments:

Post a Comment