Tuesday, April 26, 2011

sama maksud kot?

BRA
-kotang
-coli
-nombor angka giliran sekolah aku

BABI
-khinzir
-buta
-pork
-pig

APAM BALIK
-terang bulan
-apam piring
- dah takdak idea

BULAT
-bola
-AkmalNazri
-segala jenis bola yang pastinya berbentuk bulat

MENCARUT
-lancau
-langsi
- aku tak pandai mencarut,so tak tahu da..ni je

BODOH
-idiot
-stupid
-pen tan ( bahasa cina,betul tak ejaan tu? )


**********

paham tak apa yang aku maksudkan
maksud lebih kurang sama tapi fahaman berbeza
pahe dok?
act,aku takde idea sangat nak post ape
jadi keling sikit la ye aku malam nie
sikit je kay?
HAHA :D

***********

p/s : hari nie hari ke-2 azam aku,6 pusingan
( berlagak semacam je aku nie?)
sejujurnya 4 jog tapi 2 jalan,okey pe dari semalam 2 pusingan je

************

have fun with this beautiful song
BIG BANG - LOVE SONG

1 comment: