Tuesday, April 12, 2011

purse baru : )

yap i admit,im stingy
aku bukan lar kedekk sangat tapi
aku malas nak membazir
nak dijadikan cerita lar kan

kan aku ada cakap sebelom ni ,aku berkampung rumah mak cik aku seminggu
kalau tak tahu baca entry sebelum nie
okay,mak cik aku pon bawak lar jalan-jalan,
ingat mula-mula jumpa doktor
pastu makan kedai mamak
( rindu thosai Seri Kassim larr )

then tak pasal mak cik aku meraban merayap ke Jusco Bukit Tinggi
ah sudah!!
purse aku ringan kot tyme tu : (
putih mata aku tengok kedai-kedai kat situ
purse aku ringan sebab aku da berjoli dekat Sunway Pyramid itu hari
da la dress code aku macam hape tah
kata keluar sekejap
aku pon tibai jeans dengan t-shirt je lar
kalau tak aku pakai evening gown ( nampak auta )
jalan-jalan then nampak kedai Tropicana Life

ok aku confess kay?
mula-mula aku bodek ajak tengok design je
out of blue,
tapi CINCA!!
mak cik aku offer nak belikan purse baru untuk aku
HAHA daebakk!! Jjang!!
dia kutuk akunya purse yang lama
koyak da pon tapi aku rajin aku jahit balik
HAHA
mak cik aku komen purse lama aku layak buat kain buruk je..
( sayang aku kat purse lama aku )
so aku pon pilih-pilih mana yang feminin..
plus,mak cik aku kata aku da besar,kena la pakai barang proper
dress code aku pon kadang-kadang dia tegur
aku simple je orangnya
mak cik aku kata

" yang tengkorak NO!! "

aku dengar je la kan,duit dia..
ha ni lar purse baru aku : D


okey,
purse baru yang warna milky white

purse pink yang corak bunga-bunga tu yang lama punya

^^
part yang paling best ialah,guna duit mak cik aku
bukan guna duit aku
tak kesah la kalau anda readers kata

" gila show off budak nie "

" berlagak gila purse baru.."

" ala purse baru pon nak show off ke? "

" cehh TL je pon,ingatkan coach? "

fyi , purse saya yang sebelum nie adalah yang warna pink kat atas tu
biasanya orang buat letak duit syiling
dapat yang ni pon aku dah bersyukur
tapi aku sumbat segala benda kat situ
betapa dhoif? naif? tah tak tahu words yang sesuai untuk aku pakai purse yang lama tu
dari aku form 3 aku pakai purse tu
sapa yang kenal aku,for sure pernah nampak purse pink lama aku tuh
act purse pink tu dari Miss T berharga RM 12.90
tapi tu la yang aku sayang

* rindu handphone boley sumbat dalam purse pink tuh *

p/s : baru la merasa purse harga lebih RM 10..sebelum TL purse nie,yang paling mahal tu
ha yang purse pink Miss T tu..HAHA
aku suka purse yang lama tu sebab boleh sumbat semua barang..
sebab tu there is a lot of stitches there and make my purse look ugly
aku nie budak yang careless-tak pandai jaga barang-selalu lupa barang letak mana
so bertambah hodoh plus lusuh purse pink lama aku tu



No comments:

Post a Comment