Saturday, April 23, 2011

rindu datang melanda

********************

HOME

perasaan aku sekarang macam nie
dulu ounya la tak sabar nak tamatkan sekolah..
BOSAN
tapi bila da tamat sekolah jadinya lain
betul ar satu quote nie

u'll never miss the water till the wells dry

kat rumah kurang kawan-kawannya
adik-beradik aku lain cerita la ye..
kawan aku nie ha..
Lappy Acer aku yang cun lagi mulus serta sexy
takdak kawan mana aku nie
bontot aku pon melekat je kat lantai nie ha
nak keluar rumah malas..
tapi tak tahu la kan kalau ada P nanti baru ar keluar jalan-jalan kan
(okay LESEN P dapat next week tak sabarnya.. ^^)
aku nie memang berat bontot.. :D
kalau keluar dengan anum pon,anum yang bawak motor
aku nie sekadar pembonceng
rumah ara tu lagi lar,bukannya akuyang pergi rumah ara,
ara yang pergi rumah aku..HAHA
aku tak banyak stamina..petang tadi main badminton pon dah mengah-mengah
jalan pon tak boleh lama-lama,lenguh kaki nie ha
macam orang tua dah aku duduk rumah

*****************

SCHOOL

sekolah situasinya lain
banyak kawan-kawan walaupun banyak stress
aku boleh habaq cerita-cerita aku tanpa sebarang batasan
aku nie open minded-nya ada lebih ada kurang
HAHA
aku rindu la dengan kawan-kawan aku kat SEPINTAR
aku rindu nak cakap dengan korang
pergi makan DM sama-sama
gelak sama-sama
semuanya sama-sama lah senang cerita
dekat sekolah aku banyak jalan
dari asrama pergi sekolah
dari sekolah ke DM
banyak jalan
stamina tu tinggi
aku masuk merentas desa pon takdak masalah dari segi pernafasan
aku top 30 tau dulu merentas desa (berlagak? kenyataan...)
biggie time ever :)

* penyakit rindu melanda *


p/s : aku harap ramai member-member aku pergi bookfair..
aku rindu korang dowh!!
aku pon tak sure lagi tarikh,tengok abang aku lar ye?
kesian pon ada tengok abang aku balik dari Penang ke Tg.Karang
utara ke selatan tu wooo ( menahan kencing naik bas ekspress ^^)

2 comments:

  1. tu la..kat skola asyik mintak balik2...nak cuti..sekarang bagi cuti lima bulan dah tak tahan..haha actually perli diri sendiri gak ni!!!hahaha...

    ReplyDelete