Thursday, April 28, 2011

Alhamdulillah

act, aku tak sangka pon dapat
sebab aku da kiciwa temuduga guru pun aku tak dapat
aku hanya memandang kosong skrin kaca lappy melihat facebook
kawan-kawan aku menyatakan kecuakan menghadapi temuduga
pengalaman sesi temuduga
ibu bapa aku da tertanya-tanya kenapa aku tak dapat?
sedih jugak aku
tapi aku fikir aku takdak rezeki sekarang
mungkin nanti..

tapi aku terkejut bila semalam nawarrah text aku minta nombor kad pengenalan
tiba-tiba bateri henpon aku mati
balik dari ambil along kat Klang Sentral
aku terus menghadap Facebook
aku tengok ramai member aku da dapat keputusan
mereka bertempat di matriks mana dan mana
aku lihat link di profile ara
dan ' open link in new tab '
jantung aku berdegup laju sebab aku nebes
masukkan nombor kad pengenalan aku
dan ALHAMDULILLAH
terima kasih YA Allah



* aku penat *

p/s : hari nie tak jog tapi aku jadi sukarelawan untuk program pendidikan khas sekolah mak aku
aku dapat pengalaman baru,esok aku cerita lawatan aku :)















3 comments: