Tuesday, April 5, 2011

semakin menggemuk

HAHA : D
kesiotan aku hari nie melantak sangat dahsyat
aku pon tak sangka aku macam nie bila nak kurus nie =='
hari ni aku makan je pon sebanyak 5 kali sehari
ulang semula 5 kali sehari ( sigh )
pagi tadi bangun lebey kurang pukul 11 pagi la kan
then sarapan cik dayu yang buat
mihun goreng ala ala cina kot
aku makan je
selepas makan mandi ( itu tanda-tanda buncit )
then cik den ajak pergi jalan Masjid India and jalan TAR
okey la kan da exercise da tu
sekali berhenti makan
makan nasi ayam pulak
okay?
HAHA
lepas tu balik sebab aku takde mood da tiba-tiba duit dalam purse aku MIA
( missing in action )
naik la Shinkansen Malaysia
balik rumah bujang
HAHA
then rancangnya nak berenang la kan bila da samapi rumah tu
tapi cik lin call ajak tengok rumah
so, aku pon keluar la dari rumah cik den ikut mak cik-mak cik bujang aku nie ha
aku macam biasa lama-lama tertidur kat dalam kereta kelisa comel lotey tu ha
aku bangun-bangun da nak sampai kat LE LAC
tempat makan lar
pastu order satay 20 cucuk
aku seorang je yang makan 5 cucuk tambah lagi mihoon sup
makan-makan and bercerita pastu pergi Secret Recipe
makan orea cheese , pecan butterscoth dengan carrot cheese cake

* MAKAN , MAKAN DAN MAKAN *
( sigh )
ingat duduk dengan mak cik-makcik bujang aku nie kurang makan
sekali banyak makan
aku dah tak boleh maintain 42 kg sekarang
dulu time kat sekolah boleh lar
sekarang aku rasa takut nak tengok penimbang tu apetah lagi timbang berat
aaaarrrggghh!!!
sekian cerita hari nie ; )

* semakin gemuk *

p/s : act, tyme jalan-jalan kat kat jalan TAR dengan jalan masjid india tu pon aku
da makan 2 jambu potong plus air jambu 2..HAHA


No comments:

Post a Comment