Saturday, April 16, 2011

saya budak baru belajar

hari nie da hari ketiga aku belajar memandu
yang tak berapa nak malangnya aku dapat pak cik yang suka marah-marah
tapi aku kan,biasa lar aku pon buat lar muka kiut miut aku..hahah
pak cik tu muka bengkek jek

" pak cik marah, kamu gelak je kan,hati kering tul!! "


hahha tapi pikir balik la kan
aku bayar dia ( bapak aku punya duit )
so tak boleh marah-marah kan?
marah-marah nanti cepat tua
( eh, pak cik memang dah tua )
aku memang camnie sikit hati kering
tapi belakang dia aku selembut span yang ada air
cuma depan dia aku jadi span kering yang da diperah airnya
( aku merapu ape ni )
aku bukanlah budak yang kuat emo
sikit sikit nangis
HAHA


aku bukan jugak meraung
" mama,abah atuk nenek"
HAHA


aku jenis yang buat orang marah balik kat aku
aku buat muka yang boleh orang sakit hati
aku memang hati kering sikit


aku pikir pak cik tu macam nie je
heesshh geram aku!!
da lar permanent teacher memandu aku
penat lak tu
baik layan korea
lagi bagus


pak cik dush! dush!
saya nak kalahkan pak cik!!

* pak cik jangan selalu marah saya *
ampun pak cik!!
pak cik kurang-kurangkan la hisap rokok tu,tak baik untuk kesihatan
saya tak suka gak asap rokok
: )

p/s: pak cik nie ada baik gak
aku pikir dia ni cam cikgu timah lar..marah-marah nanti result ok
hari rabu nie test JPJ
mintak-mintak lar okey?
pak cik garang yang ajar mesti la okey!!
HAHA

2 comments:

  1. hahaha ksianny..xpe.. pnglaman hidup dpat cgu cmtu.. yg psal rokok tu tgurla baik2.. dy msti rspct prvasi student jgax.. good luck okay! jgn trbbas kt bukit sda~~~ :P

    jemput singgah ANASAURUS :)

    ReplyDelete