Saturday, January 8, 2011

walk in evening day

tiba-tiba abah ketuk bilik aku..
bilik aku yang indah permai lagi redup serta sedap suasananya untuk tidur yang nyenyak
aku terjaga dan duduk atas katil

aku : nak pergi mana bah?
abah : ala santai-santai jer,ada event kat taman dewan dato' hormat tu
aku : best ke bah?
abah :cuci mata jer,ambil gambar
aku : okey lar nak ikot!
abah : naik motor ngan ib,mama,adek abah bawak
aku : okey

aku pon bangun dari katil aku yang empuk tukar baju dan cuci muka aku agar lebih berseri
aku tonyoh muka aku dengan oxy-deep cleansing wash
aku buang taik mata
aku pon bersiap dan naik motor ngan adik ganas aku,ib
vroom..vroom..


aku buai adek aku


along jer takde.. hahahah


mama ngan abah


selepas berlibur di taman melakukan kuak kaki denagn buaian
kami sekeluarga pon pergi pasar tani
mama bajet jer nak beli ikanpastu cancel da la pulak
mama banyak perangai hahahah
teruskan perjalanan dan singgah di Restoran Seri Kassim
actually,boleh kate selalu gak lar aku ngan bapak aku sarapan kat sini
sejak aku dok rumah kan
selalu gak sarapan kat luar,malas masak
kantoi ngan mama tadi


selepas itu kami balik dengan muka yang sememeh plus hati riang gembira
sian along takder
http://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment