Wednesday, January 12, 2011

kelakar tengok gelagat orang-orang tua

pada 11-12 Januari aku pergi kursus untuk tambah tajuk untuk syarikat
SIHARA MAJU ENTERPRISE
aku pon pergi ar dengar kursus bengong tu
punya lar mengantuk
bosan tahap mati
aku pon pasang ar mp3 tersayang
aku dengar lagu korea sambil berpura-pura tekun mendengar taklimat yang disampaikan sang penceramah
dah lar sepatah haram aku tak paham pasal kontraktor nie punya hal
yang paling tak boleh tahan,semua yang ader kat situ pakcik2 dan makcik2
takdakpon yang muda remaja
yang perasan muda ada lar hahah
aku sorang jer yang muda,18 tahun
so,kerja aku duduk jer
sampai lar hari last tok dapat sijil
yang aku nak cerita nie pasal exam kursus kontraktor yang aku pergi nie
last kursus nie ada exam yang kena jawab atau wajib lulus
sebab nak tambah tajuk untuk syarikat nie
pakcik2 and makcik2 nie semua buat lawak
aku ingat exam betol-betol
then aku pon baca lar fail nota yang dia bagi bersungguh-sungguh
sekali
urusetia kursus ni bagi jawapan!!!
tak boleh blah betul
soalan ada 20,urusetia tu bagi jawapan untuk 10 soalan
bengong betul
tergelak aku tengok gelagat orang-orang tua ni
paling aku tergelak,ader sorang pakcik nie dia tidur,
lagi 5 minit abes exam dia terjaga,sekali urusetia tu bagi kertas jawapan orang lain kat pakcik tu suruh salin je jawapan
kelakar aku tengok pakcik tu
*gelak terhenjut-henjut badan aku*
aku rasa periksa orang tua memang macam tu lar
da lar boleh tengok fail nota tu
macam-macam aku tengok
gelagat diorang buat aku gelak guling-guling
macam nie kot exam orang-orang tua

http://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment