Thursday, January 27, 2011

one fine day - part 1

sambil tengah baring-baring di atas katil yang empuk macam baring kat atas air dan bakal terbelah seperti pinang dibelah dua bunyinya,lagi-lagi kalau adik tercinta menghempuk katil aku yang mahal nie..
suddenly,,aku teringat old sweet memories with awak

**********

- hai syafiq ada?

dia tader,nie saper eh? awek dia?hawa?

- aah..dia pegi maner?

tengah main bola..u call him later will you?

- rightio,tell him text me after he done sepaking the lucky ball..

funny la u..

**********

hai,ingat saya? kawan syafiq?

- emm,,,yang maner eh?

u call him while he is sepaking the ball? remember?

- owh yeah..fahmi right?

yes..fahmi this is me talking with u right now..

- emm kenapa yer?

susah nak cakap..kalau saya cakap syafiq ada girl lain?

- yeke nie? takpe la kalau camtu...

u bia jer?

- hmmm..nanti saya fikir..

********

akupon gaduh la dengan syafiq bagai nak rak..
maki hamun bersama-sama cok ngan todd
atas katil kat merah 3 terchenta..

*********

hai?

- emm nie saper? (aku tukar nombor,tapi nombor lama simpan lagi)

fahmi?

- owhh..kenapa? nak ape?

tak saja call awak..ganggu?

- tak tapi sekarang time prep,call me later..midnight please?

ok ok i call u then..


[midnight]

- hai kenapa call nie?

saja,nak kawan dengan awak?

- saya? saya da clash dengan syafiq,watper nak call lagi?

saya ikhlas nak kawan dengan awak..

- kawan jer kan..ok kot

********

awak tengah buat ape tu?

- tengah baring atas katil

da sampai rumah?

- da baring atas katil mesti la da sampai rumah..apa la awak nie

uhh..sorry..nice sleep then.

- good nite..

*********

saya suka awak..be my girlfriend will u?

- always be ur girlfriend, 'kawan perempuan?'

no no, i mean special girlfriend?

- errr..nape tiba-tiba nie? (todd da kater yes yes!!)

saya serius nie..sudi tak?

- apa jaminan awak kat saya? (aku blushing)

saya buat awak gembira,takkan bagi awak menangis,saya akan jaga awak?
(nervous suara dia)

- then i say yes..

p/s : ada ( - ) dialog aku

No comments:

Post a Comment