Friday, January 28, 2011

one fine day - final

so masa tu memang best la lepas tu..
banyak la jugak kemesraan aku and awak
masa tu memang indah..tapi suddenly..

*********

kita kena clash

-naper?

kakak saya da tau,mak pon da bising

-cemaner diorang boley tahu?

yelar saya kan gayut ngan awak tiap-tiap malam,so diorang tau lar

-abes tu camner nie?

kita kena clash jugak sebab nanti hp saya kena amik and nanti awak yang kena marah

-apa sebabnya?

kakak saya kata,belajar dulu...

-macam tu ker..(aku da start meleleh)

jangan sedih..

-erm....

masa nie memang aku da sayang kat awak nie..mula-mula dulu aku ingat nak main-main jer sebenarnya..aku pon clash lar ngan dia tapi kawan lar jugak..kadang-kadang ada jugak kisah lama kitorang terbangkit,tersasul panggil aku sayang..and tiba-tiba muncul lar satu awek ni,namanya aku da tak ingat..adek angkat awak nie merangkap PA dia ke mana-mana aje...
awak nie rimas lar jugak dengan dia,tapi jiran kan so biar je lar..awek ni pon marah-marah aku sebab rapat dengan awak nie

**********

hello, nie ex-gf fahmi?

-aah..ni sapa? (dia pakai hp awak)

kalau da jadi ex buat lar cara jadi ex!!

-asal marah-marah nie?

jangan contact fahmi lagi!!

-huh??(letak hp teros kot)

*********

sejak tu aku da tak contact awak da...
one fine day...

Happy birthday awak

-ermmm ni saper (aku memang da delete terus nombor dia)

fahmi? (dia tukar nombor)

-emm..thanx..

sihat?

-birthday kan,mesti lar sihat..

emm moga-moga sihat selalu,take care ok

-thank you

masa tu dia da pindah sekolah,awak nie dapat tawaran pergi sekolah teknik gombak
so aku buat cara aku dia dengan cara dia.. tu last aku dengar suara dia

***********

boleh dikatakan,one of the best guy i ever had
walaupun dia muda setahun dari aku,matang kot,aku yang ribena sangat
suara dia garang tapi dengan aku cakap lembut jer
selalu marah member-member dia,protective..
pandai ar treat aku macam mana...
tapi yang jadi misteri kat aku,kenapa sebenarnya kitorang clash?
one fine day aku harap dia contact aku balik and explain semuanya
sebab dia pernah janji dengan aku dia akan cari aku balik

muhammad fahmi mansor
*i'll be waiting for your truly explanation*

p/s :
yang ada ( - ) dialog aku
nie kisah aku ngan awak..tetiba teringat dia..
actually memeng da tak contact dia pon da,tapi still keep in touch ngan kawan-kawan dia
tapi kawan-kawan dia memang tak tau paper..
so shut up ur mouth!!
:)

No comments:

Post a Comment