Friday, January 21, 2011

main-main je

penting sangat ke couple?
mati ke kalau tak couple?
kadang-kadang aku tengok ada orang macam desperate sangat nak couple
aku ingat aku pernah baca satu buku
dia bagi quotes

"orang yang couple ni tak cukup kasih sayang keluarga,sebab tu dia cari kasih sayang kat orang lain"

*aku kecikkan bagi nampak cantek dalam 1 line*
aku terfikir,kalau aku couple,aku tak cukup kasih sayang family aku ke?
tapi bapak aku punya sempoi la kan bagi jer aku permission
*bapak aku sporting kot*
kadang-kadang aku jadi takut nak couple
sejak kes 'dia'
susah nak cari orang macam 'dia'
gila bagi hati aku berdenyut maca sederas air di sungai,kilat sabung-menyabung..
macam tu lar aku rasa
dapat mesej dari 'dia' air mata aku dan peluh mula keluar dari badan aku

nak lupakan 'dia'
*i'm toturing myself*


agak-agak la kan ada tak orang yang boleh wat aku camtu lagi?


sejak kes dengan 'dia' banyak lelaki aku kenal
jadi kawan,mintak couple ajak keluar sana sini
tapi aku still dalam kepompong yang sama
camner nie???
sekarang pon aku tengah ada hubungan dengan seorang lelaki
tapi..aku ingat lelaki nie macam main-main
aku tahu yang aku dengan lelaki ni sekadar suka-suka
aku tahu benda nie tak baik
*cam playgirl lak aku*
mana tahu hati dia sakit kalau tahu perkara sebenar
tapi aku da trauma nak ada hubungan couple
*officially mintak maaf encek syafiq*

memang aku ada cakap aku nak cari balak,tapi aku takut
aku tahu baik buruk couple
aku takut ada 'spark' aku dengan dia
saya mintak maaf,hanya suka-suka dan main-main
nasib baik saya da bagitau awak
sabar eh
"saya mintak maaf encek syafiq"
*bend badan macam ruku'*


i'm not a playgirl,but a plain girl


No comments:

Post a Comment