Friday, January 14, 2011

ganas lagi agresif

tajuk tak boleh blah
aku nak cerita pasal penarik kereta
penarik kereta adalah orang yang bertanggungjawab untuk tarik kereta
bagi sesiapa yang tak bayar duit kereta
nak dijadikan cerita
hari nie aku pergi PKNS Shah Alam
then aku nampak 3 orang penarik kereta
boss dia muka cam penyangak,helper dia sowang baby face..hahah
aku terpikat hahaha
*bapak aku bayar duit parking*
pastu ada lagi pembantu dia
yang nie ar boleh wat orang sesak nafas
badan berotot,tegap dan KELING!
muka kalau boleh time nak tarik kereta kena tegang lagi ketat
dahi biar bagi berkedut seribu
sekali tengok da tau KELING tu ganas lagi agresif
*nak suruh orang bayar cepat maknanyer*
aku tengok jer scene tu
penarik-penarik kereta tu siap rokok sebatang plus muka kerek je
*kereta yang nak tarik sebelah kereta bapak aku*
mata aku da nakal-nakal tengok penarik kereta
tapi REJECTED, i hate smokers
mata aku da kejap-kejap bertembung ngan helper yang bermuka baby face
:)

***************
bapak aku pon sampai
aku masuk kereta cepat-cepat sebab nak ambil mak aku ngan sarah kat HTAR
adek aku ada appointment dengan pakar kanak-kanak
sekian cerita hari nie

No comments:

Post a Comment