Saturday, November 5, 2011

tagged by badak

TUKANG OMEL ; ]

tukang omel ; ]

hawa
saya yang selekeh
buncit tapi slim
pipi menggemok
me myself and i
i love myself

nampak takk copy paste tu?
lagi lima kan?
malas namanye nie..heheh

aku suka tidur
nie blog aku, tolong promotekan la yer
nafsu aku kuat bila ajak makan
aku suka bercakap
aku ada berlambak shawl, tapi pakai bila kat rumah je

rainbow tu pon copy paste
sebijik about me tag dari hafsah :)
aku ikut rules kan?
hehehe

*********


bende ape yang korang akan wat kalau korg stress??
aku call kawan-kawan aku untuk dapat nasihat and kata-kata semangat :)

perangai baek korang yg korang rase aku suke sgt XD
aku comel? baik? aku memang suka puji diri :D

perangai buruk korang yg korang rase aku benci nak mampos. hahaha :p
ENTAH ko cakap la ngang aku ape yang ko tak suka?
aku rasa aku baik je? comell takk??

berat korang bape?? (sebelum jawab, timbang dulu berat kay. hahahaha )
last two months, yess 42 kg, now after stressing out about PSPM, i've eating and eating..
i think 46 kg?

kalau boleyh korg nak jadi mcm siape??
nak jadi biliionaire :)
tak pon bini mark zukckerberg? duit masuk tadahallah $.$
aku gila duit

ape yg korang nak aku buat tyme korg sedeyh, stress, n happy ??
be my supporter and lift up my spirits :)

pernah rase nak bunuh aku x??? hahaha
pernah..pasal petah? lupa..hahah aku memey pelupa, aku rasa ko tau kan?

hadiah ape yg korang nak sangat2?
nak HTC Sensation and MP4 Sony yang aku da lama adore, da setahun kot?

bende ape yg paling korg sayang??
mostly, my family and friends

pernah x korg bagi bende yg korg syg kt orang laen??ape and siapa??
yupp..aku bagi kepercayaan kat kawan-kawan aku
my love all for y'all lar senang cerita

last but not least, dalam doa korg, ade x doa untuk ibu bape korg??
setakat nie ada, Alhamdulillah..

bold words are questions from badak :)

p/s : nak tag orang aku malas la sayang
thanx for those questions :)
i love you

No comments:

Post a Comment