Sunday, November 6, 2011

bahagia berbaur terharu

heyy kisser
i'm peraba
aku mengaku eh
sekarang tangan aku tak se-aktif dahulu
=='

syafiqah bashah a.k.a balau
one of the macho-est friends i've ever had
Ketua Rumah paling berkaki-lebar aku jumpa
tabikkkk!!!


aku punya muka sengal
and maller sebok curik pose tu
*golek-golek


balau pulak muka sengal
hahhaha
yang belakang curik pose tu maller a.k.a bulat serta todd
partner in crime <3

tak crop gambar merd la
interframe je la ko yer
tumpang pictures of fame aku ek
kawan-kawan aku semua jelitawan
aku je yang je-comel-wan
*highlight di situ ehh

fyi, aku prefect berbaju biru macam balau tu
tapi aku da biasa jadi budak jenayah
terasa malu nak pakai baju biru
hahhahah
aku pon berkaki-lebar tau!!
aku pernah la jadi macam-macam
at the end baju putih gakkk
aku dulu ada bakat kepimpinan
hahahah


*aku sekolah agama dulu*

p/s : kirim salam pak cik bashah comell!!
thanx balau :)
aku pakai tudung labuh dulu :D
DI SINI LAHIRNYA PEMIMPIN


No comments:

Post a Comment