Friday, November 11, 2011

photoshoot by the hotties

 actually ini photoshoot aku and gurl yang bernama fatehah
hahahah
tergelaknya or plus lucunya
baju aku pattern sama dengan dia
maybe colour berlainan tapi,
corak exactly the same
macam mana aku tahu baju dia sama pattern dengan aku?
aku jalan nak gi toilet kat blok Polaris la kan
then aku ternampak sepasang baju yang sejiban pattern dengan aku punya baju kurung
dia punya ada merah+kuning+putih
aku punya purple+green+kuning
then aku memang dah plan dengan dia nak buat photshoot sesama
tapi oleh kerana kekangan masa, tertangguh-tangguh and ditangguh lagi
last-last photoshoot ni jadi lepas exam PSPM mathematics Paper 1
then muka ketat habis exam maths jadi longgar ar bila waktu photoshoot nie
aku kan gila kamera :)


sama corak kan?
lupakan jerawat aku kay


ini candid ezyn kata
asal muka aku tengah hodoh dan-dan si ezyn kata candid


aku membajetkan muka comel
tey-are!! you're adorable girl 


aku yang bertudung pink
dah pudar ayunya dengan aksi sebegini


auwww :p


gambar nie tey-are paling suka



kecomelan aku di tahap giga
aku tak perasan, tapi memang kenyataan kan?



aku rasa cantekk gakk view KMS nie



together with the photographer yawww 


photographer : faizzin
venue: depan blok Polaris
the hotties : hawa and fatehah

*susah nak tutup mulut orang yang cakap aku nie comel*
masuk lif tekan sendiri

p/s : sorry la readers,aku memang perasan sikit
siapa nak puji aku melainkan aku sendiri?
heheheeh
the truth is,  im cute :)

No comments:

Post a Comment