Wednesday, November 9, 2011

happy birthday along

okayy
semalam aku pergi PKNS Shah Alam
ada hal sikit register ape entah
then gerak menuju Jusco Bukit Raja
tengok Tower Heist


okayy cerita nie memang best
tapi sapa ada otak kuning lagi lah best
*double thumbs up
hahahahahah
cerita nie umur 13 tahun dan ke atas boleh la tengok
tapi mak aiihhh
dia punya skrip lu***
hahahahhaha
best!!

then lunch KFC yang officially i paid all that
padahal bapak aku da bagi duit
abang aku songlap semua duit
belikan abang aku stokin yang merepek
okayy
aku treat abang aku mana yang aku mampu je la
aku nie nak kena bayar macam-macam ni ha
*sighing


*********************
then malam kitorang pergi makan kedai lerr
kedai tomyam kat sekinchan
yang mana cukup menepati selera anak tekak family aku
termasuk aku jugakk
okay bukanlah hotel mewah atau restoran yang gah-gah
weyyhhh mung pikiaq la
Tanjong Karang mana ada hotel 5 bintang
membazir je semata-mata nak sambut birthday along aku
aku takpe
*double jerk



abah 


muka happy je mama aku


bajet comel
JJ (bajet jejaka jambu)
birthday boy


model minyak masak murni


ib hensem
(kononnya)


"hello, BEN10 selamatkan saya!!"
(itu handphone BEN10)
terserlah down syndrome-nya

*************
da habis makan, kitorang keluar nak  balik
and dengan sungguh tak pasal 
kereta abah mula menghala ke sawah 
malam-malam buta pergi sawah buat ape?
aku muka tekejut jugak
takkan malam-malam nie nak mencangkul ke, meracun ke, apa-apa je lar
rupa-rupanya bapak aku bakar mercun bola dan mercun ketupat bagi halau tikus
tikus nie pong antara haiwan perosak untuk sawah

**************

then kitorang satu family tangkap gambar light gravity ( ini ib yang cakap )


abah


mama



along (birthday boy)


angah


ib


adek sarah


love <3

*happy belated birthday along!!*


p/s :  angah baru je siapkan entry nie
hehhe :D
1200, 17th Novembre 2011
TENGOK BAWAHHHH

pesanan untuk along
*may  Allah bless you
*angah sayang along
*semoga apa yang kau buat dapat keberkatan Allah
*semoga kehidupan kau di bawah lindungan rahmat Allah


No comments:

Post a Comment