Saturday, November 5, 2011

syukur Alhamdulillah

Alhamdulillah
lepas habis je PSPM aku kat rumah cik lempok
sujud syukur aku bila aku ingat PSPM da habis

summary aku jawab exam

physics
DAMN!! i like you but no help at all
kau bayangkan satu sem 15 chapter
and time exam sepatah haram formula dia tak bagi
ingat aku komputer?

chemistry
soalan memang lain dari yang lain, aku rasa nak menangis mengenangkan past years and exercise yang aku buat..dan-dan tahun nie semua soklan high level

mathematics
the most-EST i like la, nak meroyan pon ada ni ha..
NO COMMENT

science computer
quite okay, but i hate the moment when i had to push myself calculated 16 'to the powers of what the hell'
and no calculator,, thats DAMN

hebakk takkk??
baru aku tahu betapa susahnya matriks
and betapa orang salute a.k.a tabikk budak 4 flat matriks

gilo mu??
aku bukan budak pandai,, aku rasa nak give up je time tu
tapi ramai yang support aku teroskan hawa teroskan
SEMANGAT SEMANGAT SEMANGAT

tapi aku mengharapkan yang terbaik..
amin..

*terima kasih, sekian*

p/s : aku rasa nak amik PDT (program dua tahun)
its better i think, but..

No comments:

Post a Comment