Sunday, May 29, 2011

kolej matrikulasi selangor

okayy,,
aku nak start kuliah dah esok
aku da set kat otak aku satu aim!
rahsia~~

okey,orientasi a.k.a MPPB
50/50 aku bagi
aku tak buat banyak sanagt masalah
tapi korang mesti pelik lagi hairan
aku kat sini jadi pasif
aku nak jadi budak pendiam
bercakap bila perlu
yang tahu perangai aku memang akan cakap aku talkative
tapi kat sini aku punya tekad nak jadi budak pendiam
InsyaAllah

susah la nak cari kawan baru
aku tak pandai approach orang
memang aku talkative tapi lepas aku selesa dengan orang tu
ada paham?

=='

act,aku sedih gak sebab classmates aku okay
tapi kalau nak study together memang susah
sebab classmates aku yang dari blok aku hanya dua orang
sorang cina dan aku
susah kot
=='

tapi tak pe aku try carik jalan lain
aku study dengan orang lain
InsyaAllah
aku sebenarnya homesick la gak
tapi aku pikir setahun je kat sini
amin~~

roommates aku pon okay
peramah,ceria riang gembira,okayy lar

*aku rindu sangat dengan semua orang*


p/s : i miss all my friends..aku rindu kat korang semua
aku rasa aku pelik kot time first datang sini

No comments:

Post a Comment