Saturday, May 21, 2011

kecuakan berganda



okey blog aku memang dah tumbuh rumput plus lalang
da lama aku tak post
i'm busy with my business lately and also my matriculation thingy =='

************

aku pon tak tahu apa yang merasuk aku malam nie
tetiba buat post malam-malam buta
act,aku tengah tunggu drama korea aku bagi fully clearly
bagi tak nak buffering
ya,gaya aku macam tak nervous nak masuk matriks nie
muka rilekk,hati cam nak meletop
walaowehh!!

************

drama nie memang best
lagi-lagi scheduler dia hensem
sedih kot cerita nie

**********

setakat nie preparation aku untuk ke matriks memang nak dekat tip top
aku punya baju kurung je kat sepuluh
mak aku tengah jahit sepasang untuk aku
aku on je
lagi-lagi kalau baju yang mak aku jahit
aku suka!!!

tapi ada lagi la yang takde
(sighing) =='
nasib baik baldi,selipar toilet,seluuar tido yang tyme sekolah dulu boleh pakai lagi
heheh
gaya cam sakai je

tadi Maghrib aku pergi Al-Ikhsan
perghh,ada satu kasut ADIDAS original price dia RM199
tapi promotion ke discount tah turun jadi RM129
babun sedap tapak dia
memang DAEBAKK
aku memang suka kasut mahal,bukan apa
tapak kaki aku nie senget sebelah tau
pakai kasut apa pun in the end mesti merekah bahagian luar
tak pun tengah
kasut mahal dia longlasting sikit
koman-koman aku boleh pakai 7-8 bulan
takpun setahun
okey balik cerita tadi ^^
aku try punya try
bapak aku da check wallet
bapak aku kay yang jumpa dulu kasut nie
SEKALI TAK MUAT
tension aku
kaki aku kecik kot
aku boleh pakai kasut biasanya saiz 4 atau 5
kasut nie paling kecik saiz 6
gilo mu?

aku dapat genetik mak aku lerr =='
act, aku jarang beli gelang and cincin (cincin remaja pakai sekarang nie)
sebabnya tangan aku memang kecik
jari aku pon kecik
nak buat macam mana,genetik mak aku
hailoh!!

*************

untuk member-member aku yang nak melangkah ke IPTA and matriks
good luck and all the best
doakan la kejayaan aku duia dan akhirat
amin..

* tengah packing barang *

p/s : rindu ko la ara,imy
aku sibuk kot dengan bisnes aku akhir-akhir nie..hailohh
^_^ mood aku still sibuk nak carik duit

No comments:

Post a Comment