Tuesday, May 24, 2011

hey awak!



heyy,,jangan nangis
be strong girl
maybe ada hikmah di sebalik kesusahan kau sekarang
aku sokong kau apa pon yang kau buat
ada peluang,mesti rebut
study leklok
jaga diri
ada masalah call aku kay?
im gonna miss u damn much

  1. sapa nak bawak aku pergi pantai
  2. sapa nak bagi aku free meatball
  3. sapa nak bawak motor untuk aku
  4. sapa aku nak manja-manja
  5. sapa aku nak cerita masalah
  6. sapa nak bawak aku pergi kedai
  7. sapa nak bawak aku pergi main buaian
  8. sapa nak teman aku la segala bagai

jangan sedih,la tahzan
InsyaAllah kau ada peluang
mungkin sekarang takde,tapi masa depan nanti ada
Allah adil dengan semua hambaNya
belajar elok-elok
aku sentiasa doakan kau
doakan aku jugak :'(
jangan lupakan aku
InsyaAllah aku takkan lupakan kau

ily and imy


* be strong girl *

p/s : jaga diri kay?

No comments:

Post a Comment