Wednesday, May 4, 2011

terima kasih tag saya


4 perkara describe about myself
comel kot?
semakin chubby
aku nie dendam sikit ( bahaya kan? saya tahu ==')
suka senyum

4 nama manja kamu
angah
hawa
gigi
intan ( nama kecik-kecik dulu )

4 perkara baik yang kamu buat arini
sidai kain
tidur ( tidur itu ibadah )
hantar adik pergi sekolah
buat strap hp intuk birthday mama

4 tempat yang nak sangat pergi
Makkah
jepun
Paris
korea

4 benda wajib bawa kalau keluar
Handphone
mp3
handbag
tudung (takut tertinggal)

4 perkara terakhir kamu buat sebelum join contest ni
bangun dari tido
siapkan adek ke sekolah
facebook-ing
bagitahu mama adek datang lambat ke sekolah

4 orang yang paling kamu sayang di dunia ni
family
kawan-kawan
orang yang baik dengan aku
myself? ( boleh dikirakan?)

4 jenis ragam manusia kmu jumpa hari ini
Gedik
Annoying
Baik
periang

4 misi yang mesti kamu capai dalam tahun ni
Masuk university
beli DSLR
beli laptop
flying colours in university or matriks

4 habit buruk kamu
Makan dan makan
tidur yang melampau
pendendam
cakap tak henti

4 perkara yang kamu fobia
kupu-kupu
adek aku hilang (aku tgah tidur masa tu)
orang yang aku sayang meninggal dunia
kena attack dengan Sir Izzudin

4 sebab join contest nie
kena tag
suka suki
nak kwn lagi:)
suka cerita mcm2

* terima kasih puteri sebab tag saya *


No comments:

Post a Comment