Wednesday, June 1, 2011

i'll be okay

aku da masuk dua minggu la jugak kat sini..
maksud kat sini ialah
KMS a.k.a Kolej Matrikulasi Selangor
aku mengaku aku susah nak adapt lagi new things kat sini
terasa nak ambil FORM 6 je
dekat dengan mama,abah,along,ib and sarah
rindu tahap babeng da nie

arghh,terasa nak meroyan!!
aku serius

pagi tadi aku terbaca blog member aku ummu
BIG THANKS to ummu coz buat aku semangat sikit
*koman-koman sikit dari takde?
classmates will be okay,,InsyaAllah
roomates okay gak..
tapi aku susah nak adapt benda-benda kat sini
ye aku budak rajin sekarang
macam budak nerd la gak LOL
lantak la orang tak suka aku apa pon
yang penting aku jadi nerd nie tak kacau orang lain punya life
tak puas hati jumpa aku

aku ada semangat baru kat sini
THANKS ummu atas doa kau tulis kat blog kau
aku rasa syahdu sangat
:'(
aku kat sini macam mereng pon ada
lagi-lagi secara tiba-tiba disumbat masuk ilmu yang lagi jauh mendalam dari apa yang aku belajar sebelum nie
InsyaAllah
biar jadi nerd sekarang jangan jadi ki'ok nanti sudah tengok result 4.00 flat orang lain

tapi bila difikirkan balik macam mustahil nak dapat 4.00 flat mangai tu
yo HAWA semangat!!



hehehe
hari nie aku balik cepat sebab tu boleh update blog
^_^
tapi tak boleh online selalu sangat nanti lagha
rindunya la kat rumah
rasa nak balik je tiap-tiap minggu

one more thing
my beloved mp3 da rosak la
sedih sangat
ye aku tahu benda tu murah,tapi act aku sayang tahap gila babun kat mp3 tu
abah,nak duit nak beli mp3 baru?
cikai pon jadi lar
mp3 aku yang lama ni pon harganya RM78
aku beli dekat jasmine
maklumlah LOW YAT kan
takdak jenama lagi
ape? TECOM?
brand apa tu?

"mine belikan aku lagi,nanti aku bayar,,kalau terasa nak belikan call aku kay?"

aku fikir la kan mp3 nie asal boleh dengar radio dengan keluar bunyi kat earphone sudah...
tapi kalau sudi nak beli yang branded dialu-alukan
terima kasih daun keladi

okay,penat dah aku taip
lepas gian nak update blog ^_^

* i'm gonna be okay *

p/s : cet tak pasal title lagu 2PM,chorus pon
miss y'all ^*^

1 comment:

  1. hyep bdk nerd!haha,,singgah sini.gudluck la ea..stdy rjin2x.agi idup,agi ngelaban!(^_^)

    : http://legasilalang.blogspot.com

    ReplyDelete