Thursday, December 9, 2010

school's over

hati mana yang tak sedih.. kawan yang setiap hari tengok muka,muka yang sama jer tgok selama 5 tahun and dua tahun,akan berpisah...
waktu aku tinggalkan mereka..rasa cam sedih sangat..
agak2 kita jumpa lagi tak..
tak sangka masa berlalu dengan cepat..
rasa cam budak baru masok pon ada.. budak form 1.. heheheh
time form dulu..gila jenayah ar aku nie...
hawa a.k.a troublemaker meh.. hahaahha..
dulu aku mase form 1,2,3,4 aku tengok senior pindah barang turun floor bawah...
tengok diorang face spm cemane...what goes around comes around..
tak sangka aku pun laluinya..dan benda tu da habis..
aku tengok senior wat camtu..dan aku pun wat benda yang same..
memories of school..
pahit,manis,masam and pedas or whatsoever.. aku pun rasa...
zaman sekolah menengah kan... lagi2 sekolah asrama..lagi rasa bond tu...
da lar parents jarang datang,so kawan sebagai penghibur hati..
zaman sekolah menengah is the most precious time..
thanx to all my beloved friend..
korang bagi aku rasa pengalaman jadi seorang manusia and kawan..
love you all..no one can ever replace you all in my heart..

1 comment: