Friday, December 24, 2010

admiring someone like this maybe

since aku tahu yang bk bukan aku punya..
tapi wish aku eternal happiness dengan bk terchenta,
start meliar mata aku..
aku takde la suka sangat orang macam nie.. tapi hope sangat someone like this..
percaya tak?
aku suka kat orang yang pandai menari?
bukan tarian old school :(
bukan tarian cha-cha?
bukan tarian salsa?
bukan tarian zapin?

more like modern :)
macam shuffle?
macam breakdance?
macam techtonic?



hehehe..best kalau ada somebody jenis macam tu beside me like that..
rasa seronok?
entah tiba-tiba rasa nak..
tapi aku takkan lupakan bk meh...
for undertaking future,of course that i would like to choose bk for my hubby to be...
buat pakwe boleh ar budak-budak macam yang aku admire sebentar tadi..
hahahh..entah! terminat pulak budak-budak jenis camtu..

FOR BK:
abang afiq da amik hati saya lar..

No comments:

Post a Comment