wordless sunday
Showing posts with label sweet. Show all posts
Showing posts with label sweet. Show all posts
Sunday, January 5, 2014
sometimes
labels:
biggie time,
colourful like rainbow,
fly,
friends,
nak duit,
sweet,
syukur
Wednesday, September 4, 2013
hudalaaa
Asalammualaikum
Huda binti Nasir
aku hilang idea nak tulis apa
so takde idea punya pasal cerita pasal kau lah
HAHAHA
aku dengan si huda ni nak kata bespreng pon boleh so-so
tapi satu kapla dengan aku walaupon
ye aku ganas, dia lembut
aku rasa masa kat SEPINTAR pon taklah rapat mana
hai hai bye bye cenggitu je
sebab aku ada geng aku, huda ada geng dia
tapi borak boleh je, tadahallah
start matrics aku cok huda memang kamceng dah
lepak tidur sama-sama
pergi jalan sama-sama
HAHA
and the rest is you can see yourself
mak jemah and mak joyah kalau meet up
aku masuk kapla cenggini punya geng
penasihat, tukang cerita, layan lawak bodoh aku, layan talkative aku, layan camwhore aku
nak jalan-jalan, pon dah boleh geng aweks Tanjong Karang ni
geng awek Tanjong Karang opkos aku, arra jahan dan yan
HAHA
aku ada hadiah nak bagi heee
kasih sayang sempena birthday 20th kau
ok tak? HAHAHAHA
Happy Birthdayyy
May Allah blessed you my dear friend
I LOVE YOU
*geng gigs and seleyy*
p/s : i love you
labels:
aku sayang korang,
colourful like rainbow,
HB,
matured,
raya,
rindu,
sixten,
sweet,
terasa diri kami comel,
we are friends forever
Sunday, June 2, 2013
22 - Taylor Swift
It feels like a perfect night to dress up like hipsters
And make fun of our exes, ah ah, ah ah.
It feels like a perfect night for breakfast at midnight
To fall in love with strangers, ah ah, ah ah.
Yeah,
We're happy, free, confused, and lonely at the same time
It's miserable and magical, oh, yeah
Tonight's the night when we forget about the deadlines
It's time
Uh oh!
I don't know about you
But I'm feeling 22
Everything will be alright
If you keep me next to you
You don't know about me
But I'll bet you want to
Everything will be alright
If we just keep dancing like we're
22
22
It seems like one of those nights,
This place is too crowded.
Too many cool kids, ah ah, ah ah (who's Taylor Swift anyway, ew?)
It seems like one of those nights,
We ditch the whole scene and end up dreaming
Instead of sleeping.
Yeah,
We're happy, free, confused, and lonely in the best way
It's miserable and magical, oh, yeah
Tonight's the night when we forget about the heartbreaks
It's time
Uh oh! (hey!)
I don't know about you
But I'm feeling 22
Everything will be alright
If you keep me next to you
You don't know about me
But I'll bet you want to
Everything will be alright (alright)
If we just keep dancing like we're
22 (oh, oh, oh)
22
I don't know about you
22
22
It feels like one of those nights,
We ditch the whole scene.
It feels like one of those nights,
We won't be sleeping.
It feels like one of those nights,
You look like bad news,
I gotta have you,
I gotta have you.
Oh oh yeah hey!
I don't know about you
But I'm feeling 22
Everything will be alright
If you keep me next to you
You don't know about me (you don't know about me)
But I'll bet you want to
Everything will be alright
If we just keep dancing like we're
22
22
22, yeah, yeah
22, yeah, yeah, yeah
It feels like one of those nights,
We ditch the whole scene
It feels like one of those nights,
We won't be sleeping
It feels like one of those nights,
You look like bad news,
I gotta have you,
I gotta have you.
p/s : i miss my friendsss, and i'm 20 but not act like one.
matured in my own childish wayy :)
And make fun of our exes, ah ah, ah ah.
It feels like a perfect night for breakfast at midnight
To fall in love with strangers, ah ah, ah ah.
Yeah,
We're happy, free, confused, and lonely at the same time
It's miserable and magical, oh, yeah
Tonight's the night when we forget about the deadlines
It's time
Uh oh!
I don't know about you
But I'm feeling 22
Everything will be alright
If you keep me next to you
You don't know about me
But I'll bet you want to
Everything will be alright
If we just keep dancing like we're
22
22
It seems like one of those nights,
This place is too crowded.
Too many cool kids, ah ah, ah ah (who's Taylor Swift anyway, ew?)
It seems like one of those nights,
We ditch the whole scene and end up dreaming
Instead of sleeping.
Yeah,
We're happy, free, confused, and lonely in the best way
It's miserable and magical, oh, yeah
Tonight's the night when we forget about the heartbreaks
It's time
Uh oh! (hey!)
I don't know about you
But I'm feeling 22
Everything will be alright
If you keep me next to you
You don't know about me
But I'll bet you want to
Everything will be alright (alright)
If we just keep dancing like we're
22 (oh, oh, oh)
22
I don't know about you
22
22
It feels like one of those nights,
We ditch the whole scene.
It feels like one of those nights,
We won't be sleeping.
It feels like one of those nights,
You look like bad news,
I gotta have you,
I gotta have you.
Oh oh yeah hey!
I don't know about you
But I'm feeling 22
Everything will be alright
If you keep me next to you
You don't know about me (you don't know about me)
But I'll bet you want to
Everything will be alright
If we just keep dancing like we're
22
22
22, yeah, yeah
22, yeah, yeah, yeah
It feels like one of those nights,
We ditch the whole scene
It feels like one of those nights,
We won't be sleeping
It feels like one of those nights,
You look like bad news,
I gotta have you,
I gotta have you.
*suka lagu ni, macam ada memori called back*
matured in my own childish wayy :)
labels:
alhamdulillah,
BFF,
biggie time,
colourful like rainbow,
creative,
exam mood,
kawan2 sepintar terchenta,
rindu,
saya semakin gila,
suker lagu ini,
sweet,
university,
we are friends forever,
weirdo
Saturday, May 4, 2013
Mama's birthdayyy
Asalammualaikum,
Happpy birthdayyyy Mama!
terima kasih jadi mama yang terbaik untuk angah
the superwoman in my life
angah doakan mama
hidup diberkati Allah
kita sekeluarga dimurahkan rezeki
diberi kesihatan yang baik
Allah permudahkan segala urusan mama
and stay awesome always
aminn
dahlah mama 4th may, angah 7th may
kita sama bulan birthdayy
botak kepala abah, along ib nak ready dua hadiah dalam sebulan
HAHA
*Happy birthdayyy mama, angah sayang mama*
p/s : mama nak hadiah dari angah? angah bagi kasih sayang heheheh ;p
takpon hadiah angah kongsi dengan abah, tapi abah punya duitlah HAHA
Monday, February 11, 2013
Happy Chinese New Year
Asalammualaikum
okay ni cerita semalam
aku ni hapdate cerita bila aku keluar rumah je heee
kalau tak aku dok rumah ye lah
korea, tidur makan, korea tidur makan
tapi fyi aku kat rumah lagilah tak makan
lebih tepat lagi, malas nak makan
ye makan pon malas
tapi kalau keluar rumah aku akan cakap
" hidup untuk makan yeah!! "
bukan nak cakap mama masak tak sedap, sedap je
tapi kan aku jenis bila makanan sedap kat depan mata jadi kurang berselera
bila makanan takde barulah nak berselera
#TypicalHawa
hahaha
semalam Chinese New Year
pergi rumah auntie pek
yeahh first time seumur hidup aku beraya rumah orang cina
not bad, okay je
paling happy dapat angpow
weee
tu yang paling happy
aku ni kan memang $.$
okay lah petang ni lepas zohor kot nak pergi shah alam lagi
nak shopping sikit sekali tukar duit RM ke WON
mak bapak gue dapat pergi Korea T.T
heshh kalau UniMap, balik lambat sikit memang gue dapat pergi =='
its okaylah, next time InsyaAllah
amin
i miss my girlfriends, weyh korang khamis dating yok!!
okay ni cerita semalam
aku ni hapdate cerita bila aku keluar rumah je heee
kalau tak aku dok rumah ye lah
korea, tidur makan, korea tidur makan
tapi fyi aku kat rumah lagilah tak makan
lebih tepat lagi, malas nak makan
ye makan pon malas
tapi kalau keluar rumah aku akan cakap
" hidup untuk makan yeah!! "
bukan nak cakap mama masak tak sedap, sedap je
tapi kan aku jenis bila makanan sedap kat depan mata jadi kurang berselera
bila makanan takde barulah nak berselera
#TypicalHawa
hahaha
semalam Chinese New Year
pergi rumah auntie pek
yeahh first time seumur hidup aku beraya rumah orang cina
not bad, okay je
paling happy dapat angpow
weee
tu yang paling happy
aku ni kan memang $.$
okay lah petang ni lepas zohor kot nak pergi shah alam lagi
nak shopping sikit sekali tukar duit RM ke WON
mak bapak gue dapat pergi Korea T.T
heshh kalau UniMap, balik lambat sikit memang gue dapat pergi =='
its okaylah, next time InsyaAllah
amin
i miss my girlfriends, weyh korang khamis dating yok!!
* Gong Xi Fa Cai *
p/s : Happy Chinese New Year peeps, spread the loves :)
btw, Alhamdulillah :DD
Thursday, December 27, 2012
kami kawan HAHA
asalammualaikum
ohaiyou gozaimasu!
nak kenalkan
ini budak namanya Syahidah Farahan
Penang, gila, kabut, punctual, sama Pandu Puteri dengan aku
okay kepala otak sama, habit dia lain dengan aku
dia ni less troublemaker, cuak kalau langgar peraturan
dia punctual, aku yang ajar dia jadi tak punctual
HAHA
kalau aku lambat, dia bising lah
aku normal lah
" relax, sempatt punya dengan aku semuanya sempatt "
itu ayat normal aku
HAHA
harap bersabar ;p
"terima kasih lah jadi kawan, roommate, housemate aku
untuk 2 sem, kau sabaq je na dengan aku
2nd year pi lah Kg. Wai huh ;p
sorry aku gila sikit HAHA
tapi aku tahu hang dok dengan aku, hang dok gelak jaaa
HAHA
satu lagi, good luck in final exam!
SEMANGAT SEMANGAT SEMANGAT
ok tak nak cakap banyak, kbai "
* toceeee *
My maturity level depends on who I'm with
tengah minggu study week, next two weeks, balik selangor!
SEMANGAT SEMANGAT SEMANGAT
" ida, cuti sem nanti jangan rindu aku sangat HAHA "
labels:
alhamdulillah,
biggie time,
colourful like rainbow,
education,
exam mood,
its a pleasure to know you,
kami kawan,
sweet,
TENSION,
terasa diri kami comel,
university,
we are friends forever
Tuesday, June 19, 2012
dilemma la sangat
cewaaahhh
dilemma la sangat
kita nie kalau dah berazam memang kita nak?
betul tak?
macam aku sekarang, sampai tak tahu mana patut didahului
haisshhh
aku target duit kerja dgn abah yang tak seberapa ni
ingatnya kumpul nak beli iPod Touch
tapi sejak yang berupa tak menjak ni handphone aku buat hal la pulak
asyik asyik skrin putih
asyik asyik mati tetiba
igt ada dewa maut ke ha?
geram aku, almaklumlah, handphone da berusia 4 tahun
so, aku macam tak berapa sure nak beli mana satu, smartphone or iPod
harga pon bawah RM1000
target aku lah
kesian aku tahan nafsu
harga pon bawah RM1000
target aku lah
kesian aku tahan nafsu
ahhhh cinca!!
aku nak yang biasa je tak perlu nak luar biasa punya
sebab smartphone ni takkan habis punya, ada je idea baru
ingat aku cap duit asyik nak benda baru je, muflis lah macam ni
sesuai dengan aku yang sibuk dok tanam anggur aka penganggur tercomel
tak perlu sangat lah yang canggih-manggih
tak perlu sangat lah yang canggih-manggih
aku pon bukannya hebat IT sangat pon, hessshhh
yang biasa-biasa je tengok jugak duit aku banyak mana
kalau nak beli murah, alang-alang aku boleh kumpul duit lagi, dah boleh dapat
lambat atau cepat tu yang kita tak tahu betul tak
aku kena buat pilihan, satu benda je boleh
kalau nak dua-dua, memang tak keluar rumah lah aku kalau macam tu
dok la kat rumah tahan nafsu tak boleh beli apa-apa
haishh, kena istikharah kalau macam nih
;p
aku kena buat pilihan, satu benda je boleh
kalau nak dua-dua, memang tak keluar rumah lah aku kalau macam tu
dok la kat rumah tahan nafsu tak boleh beli apa-apa
haishh, kena istikharah kalau macam nih
;p
htc One V
or
iPod Touch
* tengah ikat perut *
p/s : i've set my heart on you <3
Saturday, June 16, 2012
Hari Keusahawanan SEPINTAR 2012
Hari Keusahawanan SEPINTAR 2012
ataupon dikenali hari koop ;p
Sepintar 10th years Anniversary
okayy aku jujur
aku rindu gila SEPINTAR
suasana and kawan-kawan
normal lar, aku rasa hell masa duduk situ
dah jadi ex, kompem rindu
actually, rindu tu datang sebab bosan kat rumah
ha, masa tu lah otak melayang ingat kawan-kawan
sweet memories gitteww
ada la jugak yang pahit
biasa lah tuuu
macam abah cakap
"nanti dah tua bila ingat, mesti gelak, sibuk dok cerita kat cucu"
tak pasal masuk bab cucu
okay, aku bertolak awal, sebab hantar kawan along
then tunggu arifah, anish and yayah
tengah hari kot baru sampai
tunggu yayah si 'cepat' ;p
hari koop biasa je lah aku rasa
sorry, itu komen aku, tatau orang lain
ada flying fox, karangkraf,
gerai banyak and kupon
aku suka je kalau rumah hantu ada
wayang, aku rasa masa tu lagi meriah
and obviously aku nampak, tudung makin labuh :D
bagushh *thumbs up
best borak dengan cikgu-cikgu and juniors
dan pada senior, kalau aku tak tegur maknanya aku pemalu lah tu
heeee ;D
dan paling best bila dapat hasil duit business ;p
yeeahh $.$
the beautifuls :)
si comel mika, si kacak luqman aka don, and si tinggi fathi :)
classmates for two years 2009 -2010
si tampan Hazim Ikram :)
jangan marah ;p
sarah si pinky :)
aman yang tinggi, nuek yang handsome dan ammar si KU berkaliber
aku paras bahu aman je --'
************
zillion thank you
for our driver + photographer for todayy
thanks along
* ily and imy 0610 *
p/s : thank you for the dayy :)
Wednesday, June 13, 2012
owl cute toy
ni lah hasil semalam start buat Jam 2300
tamatnya Jam 0300
siap jugak akhirnya
comel tak
actually, jahitan insang pari aku hudusss
sebab jahit dengan gam, bengkok jugaklah jarum aku
ini burung hantu
nampak bentuk tak?
HAHA
masih hodohlahh
kalau dah star baru aku nak masuk area business
tak padan dengan sibuk kelas menjahit, aku nak jugak buat weee :D
nampak sangat bosan tak tahu nak buat apa kat rumah *_______*
comel tak?
tengok orangnya jugak ;p
*being creative is not a crime*
p/s : nak buat lagi dua beg yeahhhh
Thursday, May 31, 2012
10TH GRADE
AS I SAT THERE IN ENGLISH CLASS, I STARED AT THE GIRL NEXT TO ME. SHE WAS MY SO CALLED "BEST FRIEND". I STARED AT HER LONG, SILKY HAIR, AND WISHED SHE WAS MINE. BUT SHE DIDN'T NOTICE ME LIKE THAT, AND I KNEW IT. AFTER CLASS, SHE WALKED UP TO ME AND ASKED ME FOR THE NOTES SHE HAD MISSED THE DAY BEFORE AND HANDED THEM TO HER. SHE SAID "THANKS" AND GAVE ME A KISS ON THE CHEEK. I WANTED TO TELL HER, I WANT HER TO KNOW THAT I DON'T WANT TO BE JUST FRIENDS, I LOVE HER BUT I'M JUST TOO SHY, AND I DON'T KNOW WHY.
11TH GRADE
THE PHONE RANG. ON THE OTHER END, IT WAS HER. SHE WAS IN TEARS, MUMBLING ON AND ON ABOUT HOW HER LOVE HAD BROKE HER HEART. SHE ASKED ME TO COME OVER BECAUSE SHE DIDN'T WANT TO BE ALONE, SO I DID. AS I SAT NEXT TO HER ON THE SOFA, I STARED AT HER SOFT EYES, WISHING SHE WAS MINE. AFTER 2 HOURS, ONE DREW BARRYMORE MOVIE, AND THREE BAGS OF CHIPS, SHE DECIDED TO GO TO SLEEP. SHE LOOKED AT ME, SAID "THANKS" AND GAVE ME A KISS ON THE CHEEK. I WANT TO TELL HER, I WANT HER TO KNOW THAT I DON'T WANT TO BE JUST FRIENDS, I LOVE HER BUT I'M JUST TOO SHY, AND I DON'T KNOW WHY.
SENIOR YEAR
THE DAY BEFORE PROM SHE WALKED TO MY LOCKER. MY DATE IS SICK" SHE SAID; HE'S NOT GOING TO GO WELL, I DIDN'T HAVE A DATE, AND IN 7TH GRADE, WE MADE A PROMISE THAT IF NEITHER OF US HAD DATES, WE WOULD GO TOGETHER JUST AS "BEST FRIENDS". SO WE DID. PROM NIGHT, AFTER EVERYTHING WAS OVER, I WAS STANDING AT HER FRONT DOOR STEP. I STARED AT HER AS SHE SMILED AT ME AND STARED AT ME WITH HER CRYSTAL EYES. I WANT HER TO BE MINE, BUT SHE ISN'T THINK OF ME LIKE THAT, AND I KNOW IT. THEN SHE SAID "I HAD THE BEST TIME, THANKS!" AND GAVE ME A KISS ON THE CHEEK. I WANT TO TELL HER, I WANT HER TO KNOW THAT I DON'T WANT TO BE JUST FRIENDS, I LOVE HER BUT I'M JUST TOO SHY, AND I DON'T KNOW WHY.
GRADUATION DAY
A DAY PASSED, THEN A WEEK, THEN A MONTH. BEFORE I COULD BLINK, IT WAS GRADUATION DAY. I WATCHED AS HER PERFECT BODY FLOATED LIKE AN ANGEL UP ON STAGE TO GET HER DIPLOMA. I WANTED HER TO BE MINE, BUT SHE DIDN'T NOTICE ME LIKE THAT, AND I KNEW IT. BEFORE EVERYONE WENT HOME, SHE CAME TO ME IN HER SMOCK AND HAT, AND CRIED AS I HUGGED HER. THEN SHE LIFTED HER HEAD FROM MY SHOULDER AND SAID, "YOU'RE MY BEST FRIEND, THANKS" AND GAVE ME A KISS ON THE CHEEK. I WANT TO TELL HER, I WANT HER TO KNOW THAT I DON'T WANT TO BE JUST FRIENDS, I LOVE HER BUT I'M JUST TOO SHY, AND I DON'T KNOW WHY.
A FEW YEARS LATER
NOW I SIT IN THE PEWS OF THE CHURCH. THAT GIRL IS GETTING MARRIED NOW. I WATCHED HER SAY "I DO" AND DRIVE OFF TO HER NEW LIFE, MARRIED TO ANOTHER MAN. I WANTED HER TO BE MINE, BUT SHE DIDN'T SEE ME LIKE THAT, AND I KNEW IT. BUT BEFORE SHE DROVE AWAY, SHE CAME TO ME AND SAID "YOU CAME!". SHE SAID "THANKS" AND KISSED ME ON THE CHEEK. I WANT TO TELL HER, I WANT HER TO KNOW THAT I DON'T WANT TO BE JUST FRIENDS, I LOVE HER BUT I'M JUST TOO SHY, AND I DON'T KNOW WHY.
FUNERAL
YEARS PASSED, I LOOKED DOWN AT THE COFFIN OF A GIRL WHO USED TO BE MY "BEST FRIEND". AT THE SERVICE, THEY READ A DIARY ENTRY SHE HAD WROTE IN HER HIGH SCHOOL YEARS. THIS IS WHAT IT READ: I STARE AT HIM WISHING HE WAS MINE, BUT HE DOESN'T NOTICE ME LIKE THAT, AND I KNOW IT. I WANT TO TELL HIM, I WANT HIM TO KNOW THAT I DON'T WANT TO BE JUST FRIENDS, I LOVE HIM BUT I'M JUST TOO SHY, AND I DON'T KNOW WHY. I WISH HE WOULD TELL ME HE LOVED ME! `I WISH I DID TOO...` I THOUGHT TO MY SELF, AND I CRIED.
labels:
heart it,
i like you,
its a pleasure to know you,
sweet,
takut malu sedih,
touche,
weirdo
Friday, May 11, 2012
hang out
hari rabu cerita ni sebenarnya
baru hari ni ada hati nak blogging
heheheh
MID VALLEY
and we are watching
THE AVENGERS
yup
cerita ni best
sungguh tak berapa nak dinafikan lagi
auww
tak lupa juga pada muka aku yang comel :)
one of the big day i ever had
thanx court, pinjam kamera!
wee
i love y'alls
*miss them*
p/s : love and miss them :')
wishing that all 0610 will get together like old times :D
time machine please..
labels:
aku sayang korang,
colourful like rainbow,
friends forever,
kami kawan,
kawan2 sepintar terchenta,
miss it,
miss u all,
rindu,
sweet,
terasa diri kami comel,
we are friends forever
Monday, May 7, 2012
me, birthday!
heyyy
today my birthdayy
tapi aku demam, tu yang tak best tu
tapi takpe, syafakillah hawa!
banyak dosa kot aku, sakit itu penghapus dosa kan?
hehheheh, terima kasih pada semua yang wish aku lahhh
i lap y'all lahss
hehhehheh
kat twitter, facebook, and ada gambar best gak!
orang pertama aku call, balau!
partner sehati sejiwa aku
ada gak yang buat blog pasal aku punya birthday
ni mana yang aku stalk lahh
cekgu sekolah pon ada wish aku
thanx muchos lahhh
yang tak berapa nak sangka lah kan
madam norhana sama birthday dengan aku heeee
thanx wishes from sms too
kawan sekolah rendah, menengah, kawan tuisyen, matriks
terima kasih daun keladi :)
***********
nie twitter punya, heee
jimat ruang, so aku combine kan lah, hehehehe
thanx, banyak so, amek 6 print screen je ni ha
ha, ni paling best
kiri dari atas, ezyn muahhh
sebelahnya : cake dari maller
okay
bawah dari kiri : zuzu, aji semua lahh
sebelahnya : maller dan permintaan ramainya
****************
gambar ketika aku comel
dari kecik sampai beso aku comel
hahahha
siot ni je gambar sekolah rendah yang aku dapat cari
hehehhe
gambar kat sepintar a.k.a sekolah menengah
ha... ni gambar kat matriks :p
aku masih comell
ni gambar hari ni
along bawak makan KFC sebab dia teringin sangat, sekali celebrate lah
hehehe
kecomelan aku tak berubah
weeee
thanx semua
*******************
heheheh, thanks
pada sape yang aku tak sempat call, sorry
aku pon baru je baik demam
sapa yang angkat call aku
sorry la suara nyempreng + sengau
hehhehehe
sape yang tak angkat call aku?
hehehhe, memang paling sayang!!
hahahha :D
thanx semua
i love y'alls lahh
angah sayang mama, abah, ib, along and adek
aku sayang korang semua kawan
*happy birthday to me*
p/s : terima kasih semua, i love you!!!
insyaAllah hari rabu ni aku pergi mid :)
labels:
biggie time,
family outing was great,
kami kawan,
kawan2 sepintar terchenta,
love my family,
love SIHARA,
miss u all,
sihat,
sweet,
terasa diri kami comel,
thanx cekgu,
touche,
we are friends forever
Friday, May 4, 2012
happy birthday mama
hari nie kerja aku buat photoshoot dengan adek beradek aku
tapi along je tader :'(
along balik, tapi pukul 2 pagi baru sampai klang sentral,
and kitorang satu family pick up along kat sana
sengaja amik idea an punya birthday
weeee
ambik je adek dari sekolah, direct terus buat photoshoot ni
hehheheheh, enjoy!!
********************
BEST WISHES FOR YOU
mama
*******************************
the best mother for the entire of our life goes to
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V
SITI ROHANI ABD. HALIM
mama baru balik sekolah, terus kena tarik
buat jugak sesi photoshoot ni
hhehehhe
sporting tak mama aku?
i wish eternal happiness to you mama, in your life
with us, SIHARA
thank you for everything
i love u mama
and
we love you mama
last but not least,
SIHARA love you
*happy birthday mama*
p/s : along tader, lambat, hehhehehe
ooppps! untuk semua para ibu-ibu di luar sana,
SELAMAT HARI IBU
<3 xoxo
Thursday, May 3, 2012
wishlist 2012
heheheh
for my upcoming birthday!!
nak ni boleh?
kamera instax :)
rasa cam comel je aku, kalau aku ada benda ni
yeahhh!!
nak nak nak!
mp4 sony player S-series
yang ada bluetooh tu sekali
yeahhh
mp4 nie dah menjadi idaman aku sejak habis spm lagi
tak dapat pon lagi
nak sangat!!
i want it passionly, badly, and lovely :P
*************
sorry
aku tak berminat pon handphone baru, kenapa?
entah tak tau, not interested at all :p
kenapa nak mp4 bukan ipod?
sebab aku rasa ipod mahal sangat kot :p
tapi kalau dapat ipod pon lagi syukur :D
hehehheeh
consider la sikit pon nak mintak
tehhehehhehe
gracias peeps :)
*can i have it, please...*
p/s : mama, abah, along (yang ni semua dah pegang duet)
angah nak boleh? nggeeee
weewee
labels:
batak,
cute,
doodles,
family outing was great,
fuhh,
love my family,
love SIHARA,
nak duit,
sweet,
terasa diri kami comel
Thursday, February 23, 2012
my sunshine
kepit, terkepit dan mengepit
peluk cium
air liur basi dah jadi peta
enak lembut dan licin
peneman di kala malam
kuat gagah perkasa
auuummmmm
kuat gagah perkasa
auuummmmm
my punch bag
heyyahhh
meet mine
my lion sunshine
*aku suka tidur*
p/s : aku memang busy
tak tipu.. PSPM 2 awal bulan april
dear readers, pray for me
labels:
alhamdulillah,
biggie time,
cute,
doodles,
emo,
exam mood,
kalah picasso,
kartun,
mimpi,
NAK MUNTAH,
pelik,
perasan tak lollipop itu bulat = maller,
suka,
sweet,
TENSION
Subscribe to:
Posts (Atom)















.png)











