Showing posts with label BFF. Show all posts
Showing posts with label BFF. Show all posts

Saturday, June 21, 2014

terasa syahdu

asalammmualaikum
hai haip
okayy memang dah terasa sangat dengan blog ni habuk habih
maklumlah orang sekarang update instagram 
aku agak maju ke depan lah jugak hahah
IGersMalaysia lah ni
hahahah
takde lah pemes mana pong
hahahaha
ni ada lah makna tersirat aku punya entry kali ni
nah baca, and muhasabah diri
trimass


p/s : Al fatihah untuk kawan aku Ummi Nadiah Filzah bt Mohd Daud
kemalangan di Alexandria. 
untuk Ummi, moga kau tenang di sana.
terima kasih ajar aku makan tomato, walaupon aku tak power macam kau makan raw tomato.
terimasa kasih jadi kawan yang baik sepanjang perkenalan kita yang 7-8 tahun tah
terima kasih :'(

Thursday, March 13, 2014

rindu woii

asalammualaikum
ok terasa nak update je
ok ada lagi gambar terasa nak upload tapi sat ye
banyak  pulak aku berjalan sem ni
kemainnn kau ye we
hahahahaha
minggu lepas balik rumah lepas tu travel ke Jerantut, Pahang
dah lama tak family outing
 ok rindu rumah
HOMESICK
sebenarnya dah lama dah kitorang satu family tak jalan sama
sejak abah nak setelkan rumah baru dulu
sedih jugak semua jalan tanpa aku 
kbai.

dahlah arra ada kat Malaysia
tapi aku tak dapat jumpa arrra
woii aku puasa roti tisu tunggu kau tau takk
hahaha
serius kalau kau datang Perlis aku nak beli toto ni buat kau tidur hahaa
takpelah arra, kau kalau ada masalah aku ada telinga boleh dengar
semoga mak kau sihat walafiat
tu hati kau pon mesti sihat k
tunjukkan kat aku muka senyum nampak gigi kau tu
(ok boleh join geng giggs aku hahaha)
rindu kau sangat aku ada memacam nak cerita huwaaaa
bagi aku alamat kau ni aku nak pos barang ni ha
k papai i miss youuuu


Taman Warisan Kota Gelanggi, 9 Mac 2014.

p/s : rindu woiii ;'(
ok terasa diri aku model hahaha

Thursday, September 12, 2013

Atiqah Husna

Asalammualaikum
Atiqah Husna a.k.a atiusskema
hahahaha ok entry ni aku respon yang kau bagi aku hari tu
sorry lambat teeheee
aku pernah buat entry pasal kau haaaa tgok ni tapi dah lama lah heehe
tidur sama-sama
satu dorm sama-sama 5 tahun woii
pernah ke kita jemaah sodorm sesama?? hee
takkan punyalah aku lupa kau
aku baru perasan
gambar kita tak banyak pon sama-sama
inipon last kita amik gambar sesama masa kau nak pergi PLKN
sedihhh
bila lah kita dapat jumpa
serius kalau jumpa nanti aku kemhoring and selfcas dengan kau je
tak dapat raya rumah kau pon tahun ni
huwaaaa :'(
walaupon kau skema tapi kau tetap kawan bila malam aku tidur borak dengan kau
bila abah aku datang lambat melawat aku, aku nangis kat kau
bila aku kena marah dengan cikgu marlina, balik dorm aku nangis kat kau
bila bangun pagi kau je yang kejut aku lelembut, aku dah lah tak suka org kejut aku tidur
rindu nak gatal-gatal dengan kau
rindu nak kacau kau
bila aku ada hal dengan senior masa jenayah Form 1 aku, kau ada
sedih weyh 5 tahun aku dengan kau
aku tahu kau skema, kau tahu aku jenayah
tapi kau... watlek watkul watpis
 aku rindu nak raba bontot kau, nampak tak aku masih pervert
ingat tak aku buat lagu untuk kau 
 hahahaha parody lagu Yuna - Dan Sebenarnya
aku sayang kauuu
bila nak jumpa kau ni
btw, good luck nak final kan, last final diploma kan?
SEMANGAT!!
HAHAHA
nanti senang kita cuti degree sesama kita keluar sesama
owww yeahhh
i miss you and i love you bff
atiusskema 

penat aku geledah album facebokk lama-lama aku haa
jumpa jugak gambar ni
ni gambar dengan arra masa kau nak gi PLKN
3rd January 2011

* congrats nak grad dahhh amboiii *

p/s : serius rindu kau heeee imy ily

Friday, August 30, 2013

Triplets in crime

Asalammualaikumm
huwaaaaa minah dua orang ni memang aku rindu woii
HAHA
beraya jangan kiralah woi, serius raya merepek
tak beraya, berjalan HAHA
nampak tak aku tak banyak kawan kat hometown
aku banyak kawan kat menengah, yang terpisah jauh tempat tinggalnya
yang sekolah rendah aku nak beraya masing-masing takde kat rumah
bedebah korang ni
HAHAHA
nak raya rumah ayen, ayen gi pas pulak
taqiuddin lagi lah merayap hantar kakaknya ke mana tah
heshh merepek dorang ni
aku pon beraya lah ala kadar dengan ijin and nanom
actually aku rindu dengan si ijin and si nanom ni sebab
masa kat KMS dulu aku ada satu gambar triplets camni dengan dorang
HAHAHA
i miss those moment, time flies people
and you'll getting more missing those friends

ni raya part 1 dengan kawan-kawan hee nanti aku post part dengan SEPINTAR awesome people
SEPINTAR gelpreng jangan kiralah lagi syahdu kalau aku jumpa dorang
nak meleleh woii spend time together five years
and uolls expect aku boleh lupa dorang? mimpi lah
5 years spend dengan family pon tak sampai lagi tau aku ni
HAHA
tah aku pelik gak dengan abah ni sejak menjak ni bagi je aku free time nak hang out dengan kawan-kawan
tapi kawan-kawan aku pulak tak free, sibuk nak masuk sem baru
sokayyy lahhh
InsyaAllah kita hang out sesama cuti nanti
I'm gonna missing uolls
i love you









pesanan penaja:
tajaan pakaian : sendiri punya baju  raya
tajaan lokasi    : padang sekolah abah
jurugambar      : Muhammad Adam bin Abu Bakar a.k.a along aku woii



*iolss rindu uolls woiii*

p/s : keluar jom woiii

Wednesday, July 3, 2013

Faizzin


Asalammualaikum
 ok walaupon cerita dah basi nak cerita gak
HAHA
thankss for comingg faizzin
datang buang masa dengan aku
HAHAHA
talking about new life, recalling memories back then
take a deep breath and keep your head held high and moving forward
thank you for being a good friend with me
because i've always want this kind of relationship
a good kind of friendship

A relationship where you're both weird

and 
 " ejin, you're one of them "
please be honored HAHA
thank you 
muaaaaahhh


* thank you muahhhh *


p/s : Friends are the people you can do anything and nothing with and still have the best time.
banggalah post title nama kau HAHA

Sunday, June 2, 2013

22 - Taylor Swift

It feels like a perfect night to dress up like hipsters
And make fun of our exes, ah ah, ah ah.
It feels like a perfect night for breakfast at midnight
To fall in love with strangers, ah ah, ah ah.

Yeah,
We're happy, free, confused, and lonely at the same time
It's miserable and magical, oh, yeah
Tonight's the night when we forget about the deadlines
It's time

Uh oh!
I don't know about you
But I'm feeling 22
Everything will be alright
If you keep me next to you
You don't know about me
But I'll bet you want to
Everything will be alright
If we just keep dancing like we're
22
22

It seems like one of those nights,
This place is too crowded.
Too many cool kids, ah ah, ah ah (who's Taylor Swift anyway, ew?)
It seems like one of those nights,
We ditch the whole scene and end up dreaming
Instead of sleeping.

Yeah,
We're happy, free, confused, and lonely in the best way
It's miserable and magical, oh, yeah
Tonight's the night when we forget about the heartbreaks
It's time

Uh oh! (hey!)
I don't know about you
But I'm feeling 22
Everything will be alright
If you keep me next to you
You don't know about me
But I'll bet you want to
Everything will be alright (alright)
If we just keep dancing like we're
22 (oh, oh, oh)
22
I don't know about you
22
22

It feels like one of those nights,
We ditch the whole scene.
It feels like one of those nights,
We won't be sleeping.
It feels like one of those nights,
You look like bad news,
I gotta have you,
I gotta have you.

Oh oh yeah hey!
I don't know about you
But I'm feeling 22
Everything will be alright
If you keep me next to you
You don't know about me (you don't know about me)
But I'll bet you want to
Everything will be alright
If we just keep dancing like we're
22
22
22, yeah, yeah
22, yeah, yeah, yeah

It feels like one of those nights,
We ditch the whole scene
It feels like one of those nights,
We won't be sleeping
It feels like one of those nights,
You look like bad news,
I gotta have you,
I gotta have you.



*suka lagu ni, macam ada memori called back*

p/s : i miss my friendsss, and i'm 20 but not act like one.
matured in my own childish wayy :)

Saturday, April 27, 2013

dear arra doraemon,

______________________________________________________________________________

dear Nawarrah Kamaruddin,

aussssitiinawarrroohh!!
(kau tahukan bunyinya macam mana, HAHAHA)

rindu kau, sapa nak teman aku jalan-jalan
sapa nak teman aku makan roti tisu
huwaaaaa :'(
sapa nak layan korea dengan aku!!
btw,

HAPPY BIRTHDAYY
may ALLAH bless you always
semoga hidup diberkati ALLAH
All the best kat jepang
terima kasih jadi kawan aku
Alhamdulillah :')



* happy birthdayyy!! *

from  Malaysia with love,
hawabaekcomel

_______________________________________________________________________________


p/s : pls tengok harga ipod kat jepang heee :'p

Friday, March 22, 2013

Arra fly to Japan


Asalammualaikum
ha ni cerita basi gila
aku baru nak update
sebabnya aku pakai internet wang ulu 
yang lembabnya mengalahkan lembabya seekor siput vavi
so memang sabarlah, aku nak update banyak cerita ni heee
InsyaAllah
(tengok kerajinan aku jugakss)

Arra fly to Jepun
Jepun a.k.a negara matahari terbit
act, acan 0610mates, satu batch AAJ dengan arra gak fly jepang
tapi sorry aku tak mampu nak hantar sebab fly tak sama hari dengan arra
neway, all the best jugak acan.
khamis sebelumnya lax fly, KOT? India. Bombay atau calcutta lah jawabnya HAHA
sabtu, anas yin pulakk fly to Germany
 ALL THE BEST 0610 :))

aku drive dari Perlis terus ke KLIA
antara kerja gila yang aku buat hahha
sebenarnya tension
tu yang aku buat kerja gila
thanks muchos huda and wan sanggup drive heee
sampai KLIA memang ramai bebudak AAJ
aku kira lambat lah jugak sampai jammed gila
aku sampai KLIA aku leleh, sebab sampai jugak akhirnya negeri berplatkan 'B' and 'W'
rasa tenang je jejak selangor kah kah kah
nampak ke-hiperbola-an aku
so yang datang that day
sofina syaza balau wan syera jahan 
rindu mereka, rindu 0610
ahhhh semua rindu

masa departure dorang AAJ memang nampak lah
ramai kawan sekolah lama dorang datang
gempak lah jugak
best kot tengok suasana reunion bebudak sekolah lama
hahahahah
sorak-sorak bagai, jerit babailah
aku sampai KLIA lapan, blah dari KLIA 12 tgh malam gitulah
sampai Perlis 8 pagi 
pastu aku terus pergi Pauh nak attend 7 Pillars
tak pergi 7 pillars ni memang tak grad lah aku jawabnya
so, aku memang penat habis, walaupon bukan aku drive
tidur je kat belakang
papepon all the best arra and acan
wakil 0610 pergi jeponggg

GANBATTE KUDASAI
(eh, betul kan? heee)





balau muah muah muah
HAHAHA
babeng candid gambar ni
banyak gambar kat jahan lahhh






i'm sooo sooo sooo gonna miss you
sapa nak dengar cerita vaveng aku kalau aku balik
tinggal anom je lah kebalkan telinga dengar aku cerita vaveng
HAHA

 

terjumpa syiqin suju
dia pon nak hantar kawan dia fly jepangg
#matricmates
jom fly Korea pasni heheeh



* all the best arra, i love you *

p/s : InsyaAllah aku nak jejak jugak satu hari nanti jepang tu
Amin.

Sunday, March 17, 2013

Happy birthdayy BFF

Happy birthdayy my dearest BFF!!
Zulfah Hanum.

I misshhh youuu shooo much.
Cuti nanti dapat hadiah k. Hahha
Happy birthday
May Allah bless you and stay AWESOME.
Terima kasih jadi kawan aku.
And lets keep the friendship in the past, present and future.
I love youu muahhh


*friends, 13 years, and still counting*

P/s : birthdayy aku pon nak hadiahh hee ;P