Showing posts with label saranghae bk. Show all posts
Showing posts with label saranghae bk. Show all posts

Tuesday, December 18, 2012

bk


too sudden, i'm not all like this
not frequently, not usually
but sometimes, i do miss him
i do not have any relationship with him
yeahh, i am admiring him, adore him
i used to like, and miss him
for 6 years
" can you imagine that love - kyle beastly "
i don't want any relationship with him, just maybe
can we be friends?
or
we can be closed to?
or
just like brother and sister
suddenly missing him
sorry bk
i am trying to move on





* bk *

p/s : mood aku tengah pelik, seminggu ni aku akan ada masalah attitude, thought and emotion.
girl's problem, sorry.

Tuesday, June 19, 2012

dilemma la sangat

cewaaahhh 
dilemma la sangat
kita nie kalau dah berazam memang kita nak?
betul tak?
macam aku sekarang, sampai tak tahu mana patut didahului
haisshhh
aku target duit kerja dgn abah yang tak seberapa ni
 ingatnya kumpul nak beli iPod Touch
tapi sejak yang berupa tak menjak ni handphone aku buat hal la pulak
asyik asyik skrin putih
asyik asyik mati tetiba
igt ada dewa maut ke ha?
geram aku, almaklumlah, handphone da berusia 4 tahun
so, aku macam tak berapa sure nak beli mana satu, smartphone or iPod
harga pon bawah RM1000
target aku lah
kesian aku tahan nafsu
ahhhh cinca!!
aku nak yang biasa je tak perlu nak luar biasa punya
sebab smartphone ni takkan habis punya, ada je idea baru
ingat aku cap duit asyik nak benda baru je, muflis lah macam  ni
sesuai dengan aku yang sibuk dok tanam anggur aka penganggur tercomel
 tak perlu sangat lah yang canggih-manggih
aku pon bukannya hebat IT sangat pon, hessshhh
yang biasa-biasa je tengok jugak duit aku banyak mana
kalau nak beli murah, alang-alang aku boleh kumpul duit lagi, dah boleh dapat
lambat atau cepat tu yang kita tak tahu betul tak
aku kena buat pilihan, satu benda je boleh
kalau nak dua-dua, memang tak keluar rumah lah aku kalau macam tu
dok la kat rumah tahan nafsu tak boleh beli apa-apa
haishh, kena istikharah kalau macam nih
;p

htc One V


or 


iPod Touch


* tengah ikat perut *

p/s : i've set my heart on you <3

Tuesday, February 14, 2012

HB bk

happy birthdayy BK
auww
hahahhaah dah dekat almost 6 tahun aku kenal
hehehhehe
setipa kali pandang bulan mesti ingat dia
vavavava
bermadah puisi aku
hahahahha
tak payah nak jiwang sangat
nampak sangat aku ni dah kena reject
mungkin dia ingat aku macam adik dia kan?
tak kisah la
aku dah boleh terima sekarang kot rasanya
kot larrr
hahhahaha
sokayy, have faith hawa auww
bajet tough la pulak
:''(
berbahagia la dia dengan orang yang dia suka
semangat semangat semangat
aku tak nak buat tak tau je  pasal benda ni
aku tak nak gak lari dari 'MESEJ' lama dulu
hahahah
so, im officially SORRY
sebab ada perasaan
salah suka orang ni
ye atau tak?
mangaiiii
ini bajet gambar bk la yer
si kacak saya omjayyy

- happy birthdayyy
- may Allah bless you
- semoga apa yang dia buat masa lalu and masa akan datang diberkati Allah
- semoga berjaya dunia dan akhirat

*dulu aku baik dengan dia*
baiklah sangat,hahahahh




dengan tenangnya
peace auwww

p/s : sorry ignore mesej dulu, sebab masa tu takut sangat
and yet, still ingat dia
tatittu, papaiii
nak cari pakwe la camni
hahahahahahha
mak BK punya cupcakes sedappp
promote nie
heheheheheh

Wednesday, February 1, 2012

you got me



Mungkin ini memang jalan takdirku
Mengagumi tanpa dicintai
Tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
Dalam hidupmu dalam hidupmu

Telah lama ku pendam perasaan itu
Menunggu hatimu menyambut diriku
Tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah
Bahagia untukku bahagia untukku

Ku ingin kau tahu diriku disini menanti dirimu
Meski ku tunggu hingga ujung waktuku
Dan berharap rasa ini kan ada untuk selamanya
Dan izinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
Tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
Dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejap saja

cinta dalam hati - ungu

*that's it*

p/s : tak pasal tetiba teringat BK :(

Tuesday, January 3, 2012

crush crish crosh

crush

mustahil tak dak sorang pon yang terlepas dari crush nie
aku bukan nak habaq mai kat korang crush kereta ke,
crush langgar manusia ke

"love crush"

itu yang aku nak habaq mai kat hangpa semua
mungkin orang kata love at the first sight
actually lebih kurang larr
bagi aku crush ni kita main-main cop that guy yang kita suka

"auwww aku suka dia"
terkinja-kinja cam beruk tengok mamat tu,mata tak boleh lepas

crush lebih kepada fizikal, bukan rohaninya yang kita pandang, tapi jasmani
hahahah, merepek aku ni

kalau aku

* yang berbadan tegap
* yang kacak, tampan lagi hensem
* yang pandai, bijak lestari
* yang jambu (macam artis korea gitteww)
* kaki masjid
* kaya of course

ha tu yang menjadi kriteria lelaki lar untuk aku crush kayy
ye agak demand, tapi ni untuk crush lar

aku lagi suka kalau

* kaki masjid (boleh la tegur sikit ganas aku)
* boleh tahan otak gila aku
* and of course terima aku and family aku
* hitam manis
* lagi best kalau tangan dia keluar urat-urat tu (nampak gagah)
* kaya memang lahir-lahir dari lubuk emas
* atau berjawatan lagi tinggi dari aku (lagi banyak duit dari aku)

kalau nak
memang kena start dari sekarang lar nak dapat guy like that
start doa kat Allah aku dapat jodoh yang baik
duit, emmm aku memang materialistik
bukan apa untuk masa depan kot
tapi its okayy lar
duit boleh cari, cari sesama
hahahha boleh kata aku matured da nie

hari ahad lepas aku and arra pergi pasar
aku teringat

arra : weyh kita da besar kan?
aku  : agak besar la, 18 kan
arra : tapi kita macam budak-budak lagi larr
aku : aku pon pikiaq lagu tu
arra and aku : hahahah

makin hari makin tua
pemikiran kita makin hari makin matang
mustahil aku tak pikir semua ni
tapi aku lebih utamakan family and kawan sekarang
aku tak berminat nak masuk love life ni
ada gak perasaan tu
tapi aku rasa aku still budak-budak lagi
see! aku still pikir aku ribena lagi
senang cerita, spender pon bapak aku beli lagi
aku tak boleh nak cope lar ngan menda-menda nie
tapi aku okayy je kalau kawan-kawan aku couple ke
one more thing, nak buat benda tak baik jangan buat depan aku
tu je aku mintakk,
aku tak sanggup nak biarkan mulut aku kutuk kawan sendiri+balak dia
aku tak kata alim, tapi boleh tahan baiknya, hehehe

so, nampak tak kriteria aku
walaupon agak menyimpang sikit cerita nya
siiikkiittt jeee
aku pong tak perfect mana

* suka duduk terkangkang
* malut tadak insurans
* muka aku hitam manis, tak legam kayy, tapi yang penting aku comel
* aku suka buat hal aku, tak nak masuk hal orang lain
* aku orang yang ' judge a book by its cover '
* aku suka tengok orang gelak tengok suka seposen aku
* aku selalu puji diri aku comel
(tapi aku memang comel, tak boleh disangkal lagi)
* aku jenis cepat tak puas hati dengan orang

nampak tak??

aku tak perfect mana pong
tapi cuba jadi diri sendiri
baru la orang nak dekat kat kita
tak kisah lar boy or girl

aku dekat, kau dekat
petikan dari novel curahan cinta niagara

try ar baca novel nie
heheheh
be yourself, dont let others opinion changed you


ahli motivasi la pulak aku nie
so, untuk mereka yang ada crush macam aku, contoh kat KMS
aku memang suka dia la kan
suka tengok muka dia
ketua JPP lagitu
(jgn la korang igt aku fall in love kat dia)
suka tengok muka orang alim, nampak bersih je, bercahaya
yang pasti bukan glow in the dark kayy
nampak alim je
aku suka gak orang lain
suka tengok muka, nampak innocence,
aku suka!!
ahahhaha
tapi bagi aku orang yang buat aku ber-dup-dap still lagi ada
BK!
hehhehe susah nak lupa wehh
itu memang dari mata jatuh turun ke hati, dengan aku sekali tersungkur
heheheh
tak lupa jugak yang berjaya buat aku lupa sikit-sikit kat bk
bayangkan betapa awesome-nya dia buat aku lupa kejap kat bk
padahal 6 tahun aku suka bk
sepanjang aku couple dengan awak nie lar aku aku lupa kejap kat bk
aku tak pernah ehh cakap aku tak pernah couple
sekali kayy
tak tahu larr dia ada 'aura' yang buat aku boleh couple dengan dia
padahal selama nie, memang aku tak nak couple
sebab aku asyik la dok pikiaq bk dari pagi petang siang malam
heheeh
lantak hangpa nak pikiaq apa pasai aku
janji tu cerita dolu-dolu
heheheh
kayy larr, sorry readers banyak words la pulak this time
terasa rajen nak sambung draft post yang da lame bersawang kat post list ni
hehehe
okay larr, papai


 dinner dinamika, pakai ala kadar je,heheh
malas nak tonjolkan kecomelan aku yang melampau
(bajet rendah diri)

*crush crish crosh*

p/s : hari ni birthday awak, tetiba teringat,
awak fahmi, HB :)
satu lagi, aku beli handphone baru
tambah lagi, this week aku tidur bilik cok!! yayyy
tatitu :) nampak cok rindu aku hahah :D

Monday, December 20, 2010

truly in my heart

He's the reason for the teardrops on my guitar
The only thing that keeps me wishing on a wishing star
He's the song in the car I keep singing, don't know why I do