Monday, March 5, 2012

fenomena student

benda nie aku rasa normal KOT untuk budak-budak asrama
sama la jugak budak hostel
basuh baju guna tangan atau mesin
kes aku, of course mesin basuh baju aku
rajen aku tahap melampau sampai tak mahu basuh baju guna tangan
tapi aku review jugak la beberapa gambar yang sedih
macam duduk setinggan kau tau
oleh kerana Jumaat lepas hujan,
 macam gini la caranya untuk keringkan baju kat KMS
dengan sokongan kayu mop untuk gantung baju

kalau zaman aku sekolah dulu
sidai baju kat belakang katil, bawah kipas
masa tu rasa nak mengamuk pon ada 
da la kena kongsi dengan budak katil bawah
imagine la kalau baju aku se-guni baju
baju hazirah se-guni 
katil double decker bukannya katil king size

 ***** before *****





dengan bantuan skuad tambahan iaitu kipas panasonic
akhirnya.........
kering pada hari sabtu
hahahahhaha
jadi la
oleh kerana menghadapi weekdays kan
ke-busy-an aku tahap melampau
semak jugakla bilik aku
atau erti kata lain aku punya ruang okay
alya, zuzu and syiqin diorang punya sendiri hal lah nak take care ;p

******************
ha.....
kalau hari ahad hasilnya lain
hari ni JE yang paling kemas
kalau aku la
orang lain aku tak tau
time nie la rajen aku sangat hebat memalu jantung
hari ahad je aku rasa bilik aku semak 
hari lain aku rasa normal je boleh hidup la...
cuma susah nak bernafas
weekend normal la
cadar katil tukar
basuh baju yang seminggu berkumpul dalam laundry basket
dua kali mesin aku kena basuh
hehhehehehehe
lagi ....
mop bilik yang rasa habuk tebal da melekat kat kaki
nie namanya terpaksa merajenkan diri
sesungguhnya kebersihan itu sebahagian dari iman
yeahhh!!

***** after *****



gonna miss this place

okayyy thats all
aku rasa penat
rindu nak active blogging
aku suka je menaip ni
bagi aku blog nie tempat aku bagitau kawan-kawan aku ape yang aku buat
hahahahahhahaha
and tempat aku bagitau ape yang ada dalam 'kelapa' otak aku
miss my family and friends
nak nak nak balik rumah
okay lahhh adios
papaiii

*semakin tenat pulak computer science aku*



p/s : chemistry pon cam nak gila la, sebab makin banyak la pulak organic compounds and hydrocarbon
Ya Allah, pemudahkanlah aku memahami ilmu yang dicurah guru-guruku, aminn

No comments:

Post a Comment