Friday, March 23, 2012

good job

im proud of both you girls :))
siti husna othman and nur hafizzah
tahniah la dengan result spm kamu
yoshh sesangatlah bebangga
hahahahah
aku ingat lagu husna ajar aku bio form 4 padahal aku yang patut ajar, nie terbalik
and terima kasih jadi adek-adek aku
sedangkan aku nie bukannya kakak yang baek mana pong
sebab tu nickname aku letak 'hawabaek'
sebab nanti 44 orang sebut InsyaAllah baiklah tu
and tahniah jugak kat yana, ayue and zati,owhh hohoo tak lupa nurin
adek-adek merah 3, hehehehe
bebangga aku dengan mereka semua ni
perjuangan mereka yang dah tamat, akan bermula tak lama lagi
and aku kena berusaha gak untuk tamatkan perjuangan aku
yoshh!!
semangat semangat semangat


Alhamdulillah
aku pong tengah pecah pale nak buat design apa untuk dorang nie
kiranya aku nak buat hadiah handmade
kiranya kat dunia nie ada 3 orang nie je la benda yang sama, hehehhe
aku pong nak gak!!
hehhehe
pepandai aku la sengkang mata nak pikir bagi ape?
hhhhehehe, sapa ada suggestion, give me your feedback readers :))

* i lap u larrr girlss *

p/s : akan ku belanja husna cosmoworld,
fiza tak cakap pape pong :D
InsyaAllah ada duitbanyak aku belanja dua-dua :)
double triple thumbs upp for both of you
congrats sepintar :)
ha,,, abah kata kalau nak hantar along gi korea, kena dapat result baik, yeahhh
nak gi korea larrrr!!!

No comments:

Post a Comment