Sunday, February 26, 2012

style lipatan tudung bawal


shot #1
muka mintak penampar
aku nampak je orang pakai style ni,
automatik aku pikir orang style nie innocent
macam zuzu :D
sama macam arra  tyme sekolah rendah


shot #2
nie gaya budak brutal, sekolah menengah
hehhehehhe


shot #3
nie style aku first-first masuk KMS hahhahahah
aku suka tutup mata aku


shot #4
ada tau orang pakai camnie
aku pernah try,
rasa mengantuk je, sebab rasa gelap


shot #5
yang ni  common aku rasa, majoriti orang buat lagu nie


shot #6
ini style aku time Form 4


shot #7
nie style orang tua zaman dulu


shot #8
ini style maller tyme masuk first-first SEPINTAR
hahha style tok tok ketuk pintu



 shot #9
style firaun
husaini and shahidin pernah cakap time aku Form 4



shot #10
ini style sekarang
lagi comel dan berbudi mukanya
hahahahha

**********************

model : hawabaek
tajaan pakaian : mama sayang
background : Polaris T2-27

*******************
ha... nie pong sebenaqnya sikit je
nie baru tudung bawal
belum lagi shawl
lagi banyak style
hahahah tu dia
tapi boleh kata hampir semua lipatan tudung nie aku da buat
aku rasa y'all pong boelh tengok stye memacam kat sekelinling korang
aku buat 10 shot jadi larrr
shot #7 and #1 aku rasa cikgu-cikgu atau lecturer aku banyak dah
aku buat style nie bila mengantuk dalam kuliah, bagi terang sikit mata
and buat orang sekeliling aku gelak
sebab nanti aku pong gelak :D

tapi tak kesah la cemane pong style korang yang penting pakai tudung
yang tak pakai, nanti time korang terasa nak pakai try la tutorial shot lipatan tudung ni
try mana yang seswai dengan muka korang
hahahahah

so that's all
auwww tatitu
perasan tak muka aku comel
wuahhahahahaah

*rajen-rajen la try*

p/s : nama yang di sebut jangan marah, auwww

No comments:

Post a Comment