Friday, March 16, 2012

YOSH!!

yosh readers!!
rindu blogging larrrr
memandangkan hari nie hari Jumaat so, aku pong pakai la ayu sikit
sikit la
tapi otai masih ada kalau tengok style aku jalan
ahhahahahah
act, baju nie my mama sayang baru siapkan
last week dapat baju kurung dari mama je tiga pasang
and WOW mak aku hebakk sungguh
tapi aku dapat tunjuk satu je baju yang mak aku siap kan
sebabnya hari ni je aku bergambar
aku nie takutla readers rindoo tengok muka aku yang tersedia comel ni kan?
hahhahahah
so tengok!!

sekarang nie memang tahap gaban la busy aku
dengan final nak dekat
so blogging ni pong jarang
act banyak je benda nak cerita
tapi masa selalu tader
dengan nak kejar sifu nasuha lagi
miss lim lagi, madam maizuyah lagi
dengan math aku yang macam tak cukup tangan nak buat exercise lagi
macam kabut hidup aku
dan PSPM start 17/4 - 26/4
budak-budak PALAM semua da nak habis final
dorang habis final aku baru nak exam
yup chemistry ada lagi 4 chapter nak habis
PSPM lagi 3 minggu
GILA tak?? *rolling eyes
physics lagi 2 chapter gamaknya?
math lagi satu chapter
and the worst thing computer science's programming macam hareemmm bestnyer
daebak!!
aku pong rasa macam da tak cukup tanah nak jalan jumpa lecturer jumpa sifu lagi
auww
semangat hawa semangat semangat!!
lagi sebulan je kot kat sini
bantulah aku Ya Allah dapat 4 mendatar tu (flat)
kuatkan daya ingatanku, serta berikanlah kejayaan padaku
dan kurniakanlah kesabaran pada guru-guruku dan rakan-rakanku ketika mengajarku
amin..

kat twitter, aku retweeted balik syafiqah bashah punya tweet
"Exam is just for a short period, But it requires efforts of many days and months. Haiyaa"

and 
IT'S TRUE

okepppppp
"takut ada readers yang rindu muka aku,nah gambarnya"
act aku pong da lama tak self-cam






*hari Jumaat, hari ayu*

p/s : ignore background indah bilik aku :)
i miss my home, family and my friendssssss <3
makin dekat exam, makin rasa rindoo yang membuak-buak kat mereka ;')

No comments:

Post a Comment