Monday, March 25, 2013

Dinner PPKAS 2013 - Manifestasikan Warisanku


Asalammualaikum
entry ni memang confirm basi gila lagi berkulat HAHA

9 Mac 2013 - Hotel Putra Palace, Kangar
Dinner PPKAS 2013 - Manifestasikan Warisanku

so, pergilah dinner ni sebab first year wajib
HAHA
konon hari ni bergaya gila
sebab hari ni aku  pakai wedges tak serupa wedges
dan ianya sakit gila bila sampai rumah
aku wanita cool lagi matured rasa nak tumbuh sepuluh kematu pakai wedges tu
al-maklumlah selama ni kerjanya pakai selipar, paling feminin aku pakai flat shoes
itu pon jarang-jarang
terserlah ke-femininan aku HAHA
so aku pon first time pakai half-moon shawl
okay best!
nak beli lagi, tapi nak plain je lah
tak lalu lah nak pakai yang macam aku hari dinner ni
kopak duit aku
plain cukup, simply the best
hari ni, memang gojesh-gojesh belaka classmates aku HAHA

















series muka gila dengan dayah


si hulubalang - Islah
pakwe MATLAB 
HAHA :DD


budak jidor perfectionist - Nazim
pakwe LK and wiring



Environmental Engineering classmates
Friends,1 semester done. And still counting

* may the friendship blessed by Allah *

p/s : PPKAS stands for Pusat Pengajian Kejuruteraan Alam Sekitar
terima kasih jadi kawan aku :')

- Looking at a photograph and wishing you could re-live that moment over and over again.

- If you don't do stupid things while you're young, you'll have nothing to smile about when you're old.

2 comments: