Monday, March 11, 2013

Aku dah besar weyhh

Asalammualaikum

Dah lama tak blogging, tenet wang ulu tak mengizinkan. Hailoh

Hikayat wanita pemilik blog ni

Makan tak berselera, datang bulan je makan banyak, kalau tak nasi memang tak disentuh. Jarang-jarang makannya.
Aku tak selera sangat makan nasi.
Hidup dalam dunia sendiri. Ke mana-mana mp3 tak lekang dari telinga.
Berjalan lambat menghayati lirik lagu. Jalan pon kengkang hahaha.
Ha tambah lagi, bongkok. Pehey2 lah.
Ha, aku suka baking, tapi tak.suka masak, paham tak? Hahaha
Masak simple je lah. Nasiblah jadi suami aku. Nanti aku bagi kasih sayang lebih wakaka. Tolong masakkan heee. Muah muah muah.
Aku suka bergaya sebenarnya, tapi bukan kat Uni or matriks lah. Hahaha kat rumah nak hang out baru.kurang sikit selekeh aku. Aku prefer selekeh dari kemas hahha. Selekeh itu seni. Kemas itu skema. Hahha
Fyi, *dengan gediknya* aku memang suka post gambar muka aku bughok. Nape? Ada kacau kau? Tader kan. So mind your own business. Hahha aku mmg suka buat muka bughok, habit. Hahha
Aku cepat panas, dan cepat sejuk. Tak boleh marah orang lama-lama.
Aku ada ramai kawan yang AWESOME dan aku hargai mereka. Ada juga kawan yang 'pelik' tapi aku malas nak pedulik, senang cerita kawan je. Aku suka duduk terkangkang. Tahu biadap tapi aku selesa. Susah nak tanggal habit ni. Aku suka tidur, tidur ni ibadah, hee. 
Anak yang manja, boros dan suka duit hee.
Dan aku suka seorang lelaki. Admire dari aku tingkatan 1  dan sampai sekarang. Bk. The one yang bila aku crush dengan someone, aku mesti ingat dia balik. Tak tahu kenapa. Sepanjang aku suka bk ni, awak je yang berjaya buat aku lupa sikit kat bk. Tak tahulah. Hati macam dah tutup, its okay. Tak matilah takder pakwe. Hahaha
Aku ni bukanlah bersih sangat orangnya, jarang mengemas, tapi aku memang dah set satu hari nak mengemas. Aku hitam manis ok,.bukan ireng. Ditegaskan sekali lagi bukan ireng. Aku perempuan, yang tak suka jadikan aku feminin. Faham tak? Baju nak t-shirt je. Baju kurung jarang-jaranglah nak pakai. Tak selesa. Haa, entahlah. Aku perempuan yang bila nak keluar aku hanya pakai bedak kat muka. Tak lebih tak kurang. Aku perempuan yang rasa beli make-up ni membazir. Aku hanya pakai bedak dan eye-liner sahaja. Sebabnya tak pakai eye-liner mata aku obviously akan nampak kuyu. Bibir lip balm je lah. Kalau lupa pakai lip balm, natural  beauty lah hahaha.
Tamat hikayat wanita pemilik blog sebenarnya banyak lagi, tapi malas type dah.  Ini entry promote diri nak cari pakwe atau suami. Wakaka. Terimalah diriku seadanya.
Dan aku mencari seorang lelaki yang boleh buat dunia aku terbalik, tunggang-langgang  tapi rasa riang gembira lagi bahagia. Satu lagi, habit aku pon berjaya ditukar hahah.  Head over heels dan dia boleh buat aku lupa Bk :')
obviously, boleh bimbing aku yang bengong-bengong ni ha. Dan aku serah pada Allah siapa jodoh aku.
(tapi masih mengharap pada bk lah hahaha)
InsyaAllah



* a daughter, a girl, a friend an
a woman *


P/s : weyh aku dah besar weyh. Matured. Acewahhh * flips hair *

No comments:

Post a Comment