Friday, March 22, 2013

Arra fly to Japan


Asalammualaikum
ha ni cerita basi gila
aku baru nak update
sebabnya aku pakai internet wang ulu 
yang lembabnya mengalahkan lembabya seekor siput vavi
so memang sabarlah, aku nak update banyak cerita ni heee
InsyaAllah
(tengok kerajinan aku jugakss)

Arra fly to Jepun
Jepun a.k.a negara matahari terbit
act, acan 0610mates, satu batch AAJ dengan arra gak fly jepang
tapi sorry aku tak mampu nak hantar sebab fly tak sama hari dengan arra
neway, all the best jugak acan.
khamis sebelumnya lax fly, KOT? India. Bombay atau calcutta lah jawabnya HAHA
sabtu, anas yin pulakk fly to Germany
 ALL THE BEST 0610 :))

aku drive dari Perlis terus ke KLIA
antara kerja gila yang aku buat hahha
sebenarnya tension
tu yang aku buat kerja gila
thanks muchos huda and wan sanggup drive heee
sampai KLIA memang ramai bebudak AAJ
aku kira lambat lah jugak sampai jammed gila
aku sampai KLIA aku leleh, sebab sampai jugak akhirnya negeri berplatkan 'B' and 'W'
rasa tenang je jejak selangor kah kah kah
nampak ke-hiperbola-an aku
so yang datang that day
sofina syaza balau wan syera jahan 
rindu mereka, rindu 0610
ahhhh semua rindu

masa departure dorang AAJ memang nampak lah
ramai kawan sekolah lama dorang datang
gempak lah jugak
best kot tengok suasana reunion bebudak sekolah lama
hahahahah
sorak-sorak bagai, jerit babailah
aku sampai KLIA lapan, blah dari KLIA 12 tgh malam gitulah
sampai Perlis 8 pagi 
pastu aku terus pergi Pauh nak attend 7 Pillars
tak pergi 7 pillars ni memang tak grad lah aku jawabnya
so, aku memang penat habis, walaupon bukan aku drive
tidur je kat belakang
papepon all the best arra and acan
wakil 0610 pergi jeponggg

GANBATTE KUDASAI
(eh, betul kan? heee)





balau muah muah muah
HAHAHA
babeng candid gambar ni
banyak gambar kat jahan lahhh






i'm sooo sooo sooo gonna miss you
sapa nak dengar cerita vaveng aku kalau aku balik
tinggal anom je lah kebalkan telinga dengar aku cerita vaveng
HAHA

 

terjumpa syiqin suju
dia pon nak hantar kawan dia fly jepangg
#matricmates
jom fly Korea pasni heheeh



* all the best arra, i love you *

p/s : InsyaAllah aku nak jejak jugak satu hari nanti jepang tu
Amin.

No comments:

Post a Comment