Wednesday, June 13, 2012

mintak maaf

hari ni dua entry aku buat :D
aku mintak maaf
kat sini aku nak terangkan satu benda
aku bukannya selalu keluar rumah
aku memang duduk rumah
okayy sekarang ni isnin sampai khamis aku pergi kelas menjahit, pagi, balik tgah hari
bapak aku memang pergi kl tapi bila aku boleh ikut?
adek aku habis sekolah pukul 12.30 tengah hari
dah confirm aku yang kena pick up dia, siapa lagi yang boleh
and memang teramatlah obvious aku je yang free kat rumah
weekend memang boleh, sekarang ni bapak aku tengah usahakan kebun kami kat Perak
hari tu aku pergi survey pon sekejap je sebab bapak aku aku mesyuarat kat kl tu
bayangkan itu dah hampir sebulan habis matriks baru la aku pergi kl
aku bagitahu kau awal-awal dah tu
bulan 5 memang aku busy
bulan 6 aku tak confirm lagi
sedangkan aku sendiri sangatlah tak sempat jumpa kawan-kawan aku sendiri
aku nak drive?
gila???
haritu nak potong kereta pon aku cuak sampai terberhenti tengah jalan
dengan condition macam tu, agak-agak bapak kau nak bagi sentuh kereta?
entah hari KOOP sekolah sabtu ni boleh tak aku pergi
aku baru tahu, hari tu clash dengan hari bapak aku ada mesyuarat kat Shah Alam
memang ada kereta manual lagi satu, kancil, sedangkan auto pon aku da berhenti tengah jalan,
bayangkan aku bawak manual
nak practice drive aku hanya boleh dalam sekolah
nampak tak adventure benda yang aku buat almost every day,
entah bila aku nak confidence bawak
tapi dalam sekolah bapak aku je *___*
aku memang tak banyak keluar rumah
satu lagi, handphone aku memang tader function kat rumah ni
mostly kawan aku akan call rumah dari call handphone aku
sebab aku memang tak banyak guna phone, nak call, call rumah
handphone tu entah terperap kat dalam bilik, tapi aku online mostly kat ruang tamu
bukannya dalam bilik
so sesiapa yang hantar mesej ke call memang aku reply lambat, paling lewat malam
call memang tinggal missed call je lah
tak boleh buat apa, aku biasanya alert dengan handphone waktu nak tidur je
memang handphone aku dah tahap boleh campak lombong dah
sorry sangat
officially aku mintak maaf
aku nanti inform bapak aku, kalau boleh pergi beli , aku gitau kau
okay? sorry
mintak maaf lah dekat family kau
aku tak berniat pon nak lambat-lambat ni
sangat mintak maaf



kiri 3 tone and kanan 2 tone
ala2 macam ni la
ni yang kat rumah aku ada



*sorry*


p/s : apa-apa update je kat blog or fb
takpon msj aku kat fb

No comments:

Post a Comment