Saturday, June 16, 2012

Hari Keusahawanan SEPINTAR 2012

Hari Keusahawanan SEPINTAR 2012
ataupon dikenali hari koop ;p
Sepintar 10th years Anniversary

okayy aku jujur
aku rindu gila SEPINTAR
suasana and kawan-kawan
normal lar, aku rasa hell masa duduk situ
dah jadi ex, kompem rindu
actually, rindu tu datang sebab bosan kat rumah
ha, masa tu lah otak melayang ingat kawan-kawan
sweet memories gitteww
ada la jugak yang pahit
biasa lah tuuu

macam abah cakap
"nanti dah tua bila ingat, mesti gelak, sibuk dok cerita kat cucu"
tak pasal masuk bab cucu

okay, aku bertolak awal, sebab hantar kawan along
then tunggu arifah, anish and yayah
tengah hari kot baru sampai
tunggu yayah si 'cepat' ;p

hari koop biasa je lah aku rasa 
sorry, itu komen aku, tatau orang lain
ada flying fox, karangkraf, 
gerai banyak and kupon 
aku suka je kalau rumah hantu ada
wayang, aku rasa masa tu lagi meriah
and obviously aku nampak, tudung makin labuh :D
bagushh *thumbs up
best borak dengan cikgu-cikgu and juniors
dan pada senior, kalau aku tak tegur maknanya aku pemalu lah tu
heeee ;D

dan paling best bila dapat hasil duit business ;p
yeeahh $.$


the beautifuls :)


si comel mika, si kacak luqman aka don, and si tinggi fathi :)


 classmates for two years 2009 -2010
si tampan Hazim Ikram :)
jangan marah ;p


sarah si pinky :)


aman yang tinggi, nuek yang handsome dan ammar si KU berkaliber  
aku paras bahu aman je --'

************


zillion thank you
for our driver +  photographer for todayy
thanks along

* ily and imy 0610 *

p/s : thank you for the dayy :)

No comments:

Post a Comment