Sunday, February 12, 2012

Kuala Lumpur lagi

Holla readers,
sorryy tak berapa nak sorry aku da lama tak blogging
aku memang busy la senang cerita
aku nak kejar 4 flat la
susah mangaiii
aku penat
okayyy
aku nak cerita agak panjang  yang tak berapa nak panjang
aku pergi KL
Yeahh aku ikut bapak aku  meeting kat KL
Macam orang gila la jugak gi KL tu terkejar-kejar
nak cepat sebab Madam Mai sayang buat kelas :)
auww
okay aku pergi Jalan TAR and Mid Valley
KLCC tak sempat larr
nak pergi Kinokuniya
rancangnya
tapi aku memang suka berjalan
babun penat
sebab nak habiskan baucer 1 Malaysia RM200
mangai cemana nak habiskan
penat otak aku bergerak fikir apa yang nak beli
cubala kan baucer ni valid sampai Book Fair habis
haaa time tu banyak aku nak beli
weeewweee
aku dahlah pergi KL bawak baju spare sepasang je
dan dan KL semalam hujan pulakkk
tension aku
sampai kat Hotel Grand Season tu da nak lencun baju aku jadinya
malu pong ada masuk hotel 5 star dan dan baju haprakk
lantak kau la
okayy entry akumerepek
aku tak rancang pong entry hari nie
so, apa yang ada kat kepala otak aku, aku taip je
paham paham la yer
okayy tak nak taip da


list benda yang aku nak buat bila habis Matriks :

1.nak keluar dengan family aku
2. nak keluar hang out dengan kawan-kawan aku
3. nak keluar dengan adek terchenta aku, husna and fizza
4. aku nak buat business aku balik, jual online
5. nak kumpul shawl lagi
6. of course bawak kereta
7. nak layan KOREA balikk

auwwww
itu je yang aku pikir buat masa nie
tak sabaunyeee
lagi 2 bulan
hawa hwaiting
SEMANGAT SEMANGAT SEMANGAT
try dapat 4 mendatar okayyy
okay readers papaiiiii

*aku nak jelajah KL*

p/s : perancangan aku agak rapi kan? hahahhahaha
go go go hawa!!
hwaiting
okayy aku habis matriks nati besday aku, so sesapa nak beli hadiah untu aku dipersilakan, auww baca blog ni fizi

No comments:

Post a Comment