Monday, June 20, 2011

HOMESICK

hahaha
aku pon tak tahu macam mana aku boleh kena bahana homesick nie
act,aku okay la jugak duduk sini
so-so
tapi aku tak nafikan aku rindu tahap meroyan da kat rumah aku
arghh
nak balik paham tak????
nak balik,seriously,badly, missing my home already
aku ingat nak balik sebulan sekali
tapi asyik tak dapat balik je
banyak sangat aktiviti
padahal bukannya aku involve pon
cam tahap bangang je =='
mahu mati aku
kalau minggu nie aku dapat balik,memang aku balik lar oi
rindu sangat-sangat

fyi,aku da rasa tekanan da duduk matriks nie
mula-mula tak rasa apa sangat tapi sekarang da otw nak rasa
paling bangang bila nak dapat elaun
aku da kering poket da nie
(act ada lagi duit)
tapi aku nak rasa pegang duit
*saya janji saya tak boros*

nak beli buku kay?
nak balik,terasa rindu pulak kat katil aku tu ha
suasana gelap bilik aku yang ada aura memanggil aku untuk tidur
kat sini?
terang ada aura suruh aku study XD

*rindu aku nak balik tahap wanita bersalin da ni*

p/s : nenek ara,saya rindu kamoo ^,^
KMS,JPP saya tak involve,tak nakpon jadi JPP,boleh tak saya nak balik hari Jumaat? ;)
QUALITY BEYOND BOUNDARIES
serius tak pasal

No comments:

Post a Comment