Wednesday, November 20, 2013

Illuminates Me


Asalammualaikum
okay ni cerita budak-budak first year PPKAS sebenarnya
tapi oleh kerana aku yang bagi dorang makan, so aku involve sama
program ni kitranya macam orientasi first year lah
aku dulu pon ada
program ni bertujuan nak jemput bebudak first year join PPKAS Family
nak eratkan silaturrahim
ok

Program : Illuminates me
Venue : Bukit Cenderawasih, Kangar Perlis
Date and Time : 17th Nov 20013 / 1400

okay kerja aku bawak roti untuk dorang
bawak kamera mira
pastu konon-kononnya site visit
aku tawan Bukit Cenderawasih uollss
ok aku mengaku, aku nak pitam jugaklah
hahaha 
sorry kesihatan aku menganggu sejak dua menjak ni
ok aku tak tahu dan tak nak jumpa doc *ok aku ketegaq*
ok aku malas nak typing, kira power lah aku upload gmbar je AHAHAH
aku power weyh pusing satu bukit ni HAHAHA
atasvpuncak, boleh nampak satu Perlis woww
subhanallah
Ok ada satu mamat first year ni aku crush HAHA ;p




























*mana lagi, meh sini aku hiking*

p/s : thanks wancik tolong dan sabar, k manan jugak. ni boleh broga pulak pasni HAHAH
KONONNNNN

2 comments:

  1. org lama daa tawan broga tu wehhh haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ara bapak aku tak bg hiking, aku kan asek tak larat jee huwaaaaa

      Delete