Sunday, September 1, 2013

OST Begitulah Cinta

asalammualaikum

aku tukar lagu kat blog
sapa rasa semak boleh pause player bawah hahaha
tetiba aku teringat satu drama Lestary TV3
Begitulah Cinta
alaaa pasal twins tu
lantak korang lah aku malas nak cerita hahahah
ost drama ni addict gila hahahah
tetiba teringat tak tahulah bila aku nak tukar lagu ni
main suka akulah bila nak tukar
HAHA
blog aku kan?
enjoyyy

************************

Di mana,dimanakah cintaku cari,
Cinta tak mungkin aku beli,
Tak mungkin juga aku curi

Uooh,uooh,dimana cinta yang selalu membuat hati,
Penasaran ingin memiliki,
Untuk mintaku tak berani


Kata orang cinta itu,
Dari mata turun kehati,
Namun tak kutemukan juga cinta itu

Lama-lama bisa gila,
Ku lelah dan putus asa,
Bantulahku cari dimanakah cintaaa

Ternyata cinta ada didalam hati kita,
Tak perlu jauh mencarinya,
Cinta itu ada selamanya,
Di hati kita...

Dimana cinta
Dimana cinta


************************


*meh nyanyi sama-sama*

p/s : drama ni 2004 kot
haa lame tak aku HAHA

No comments:

Post a Comment