Wednesday, September 4, 2013

hudalaaa


Asalammualaikum
Huda binti Nasir
aku hilang idea nak tulis apa
so takde idea punya pasal cerita pasal kau lah
HAHAHA
aku dengan si huda ni nak kata bespreng pon boleh so-so
tapi satu kapla dengan aku walaupon
ye aku ganas, dia lembut
aku rasa masa kat SEPINTAR pon taklah rapat mana
hai hai bye bye cenggitu je
sebab aku ada geng aku, huda ada geng dia
tapi borak boleh je, tadahallah
start matrics aku cok huda memang kamceng dah
lepak tidur sama-sama 
pergi jalan sama-sama
HAHA 
and the rest is you can see yourself
mak jemah and mak joyah kalau meet up 
aku masuk kapla cenggini punya geng
penasihat, tukang cerita, layan lawak bodoh aku, layan talkative aku, layan camwhore aku 
nak jalan-jalan, pon dah boleh geng aweks Tanjong Karang ni
geng awek Tanjong Karang opkos aku, arra jahan dan yan
HAHA
aku ada hadiah nak bagi heee
kasih sayang sempena birthday 20th kau
ok tak? HAHAHAHA
Happy Birthdayyy
May Allah blessed you my dear friend
I LOVE YOU







*geng gigs and seleyy*

p/s : i love you

No comments:

Post a Comment