Thursday, May 16, 2013

Pandu Puteri UniMAP Survival Day 2012/2013

Asalammualaikum
okay entry lambat tahap siput tak berapa nak babs
sorryy
ok aku Pandu Puteri UniMAP sesi 2012/2013
asal semua gelakkan aku bila aku cakap aku pandu puteri hah? 
usaha aku nak jadi ayu giteww
HAHAHA
biaq pi hangpa, janji aku tak kacau hangpa

oleh kerana tak jadi camping 
dapat camping 4 jam di Pauh pon jadilah
sangat awesome
ha, aku lupa nak gitau aku patrol Teratai
ayu giteww, auww
oleh kerana aku semangat patriotik teratai sangat
hanyalah gambar puteri teratai je aku hapdate
yang takde dalam gambar, korang tetap awesome
 mintak maaf para puteri patrol lain
(padahal aku malas nak amik gambar)

okay pada hari itu
aku in-charge api, dengan para puteri teratai yang lain
(aku bukan cooking team, sebab aku tak pandai masak)
kitorang buat 2 unggun api
biar cepat siap
gila ireng hari tu aku
hari tu jugak ada art team untuk teratai
kiranya kitorang split dua lah
satu art team, satu lagi cooking team
aku pon tak tahulah macam mana aku boleh sesat cooking team
padahal aku ni tangan seni lemah-gemalai
so jadilah masakan kitorang
menu kitorang teratai
nasi jagung
sup apetah
jagung bakar
telur goreng kot (ok yang ni sedap gila)
kentang bakar
air bunga teh and asam boi (kot?)
betulkan kalau salah
oklah best, sedap.
tapi awesome lah
aku mmg kompem2 tak reti masak
dan taste bud aku pelik
aku rasa sedap je semua
GOOD JOB TERATAI!!!

yang art team pon aku nampak lah jugak keseniannya
siap jahit dompet apetah, buat ala-ala bunga manggar gitu ha
aku tgok sekali imbas je terus amik gambar
pastu aku terus bebaring di sudut tepi bangunan
krohh...krohhh
HAHAHA
and then balik
itu lagi riang gembira

in the nut shell, that day was so awesome.
thanks pada para pandu puteri yang bagi big cooperation for that day
tak lupa pada coach yang awesome lagi sporting
we love you
and big hug for Teratai
yeah!!!








* one of the awesome-st day in my life *

p/s : thanks semua :))
GOOD JOB

No comments:

Post a Comment